سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در نشست خبری پیش از بازی برابر ترکمنستان مطالب مختلفی را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال عمان و ترکمنستان که بدون امتیاز در رده‌های سوم و چهارم گروه F جام ملت‌های آسیا قرار دارند از ساعت ۱۷ فردا (پنجشنبه - ۲۷ دی) همزمان با دیگر بازی این گروه یعنی ژاپن و ازبکستان رو در روی هم قرار می‌گیرند.

پیم وربیک، سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عمان در نشست خبری پیش از آخرین بازی تیمش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برابر ترکمنستان گفت: ما در طول ۲ روز اخیر تمرین‌های سنگینی برای بازی برابر ترکمنستان انجام دادیم و هدف بازیکنان عمان نیز در طول شش هفته اخیر دوران آماده‌سازی صعود از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا بود. باید خیلی‌ها به خاطر بسپارند که بازی فردا با عمان ساده و آسان نیست و حریف نیز همانند ما حق دارد به پیروزی و صعود فکر کند.

وی افزود: عمان باید در بازی فردا برابر ترکمنستان گلزنی کند و هر ۳ امتیاز را به دست آورد. می‌خواهیم کاری کنیم تا مردم عمان به این تیم افتخار کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در رابطه با قضاوت ضعیف داور سنگاپوری در بازی قبلی برابر ژاپن که یک پنالتی نادرست برای حریف گرفت و یک پنالتی صحیح تیمش را اعلام نکرد اظهار داشت: ۳۰ سال است که در فوتبال هستم و هیچ آگاهی درباره احکام داوران و تاثیرگذاری آنها روی هدایت بازی ندارم. تمرکز من روی کار بازیکنان است و داور برای انجام کار خودش وارد میدان می‌شود. امیدوارم بتوانیم فردا عمانی‌ها را خوشحال کنیم.

بهترین بازیکنان را روانه میدان می‌کنم تا بتوانیم به پیروزی برابر ترکمنستان دست یابیم. نقاط ضعف‌وقوت حریف را هم به خوبی می‌شناسم اما استراتژی عمان برای بازی فردا را به شما نمی‌گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.