سرمربی سوئدی فیلیپین از ایران به عنوان یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الاتحاد، اسفن گوران اریکسون، سرمربی سرشناس و با تجربه سوئدی هدایت تیم‌ ‌ملی فوتبال فیلیپین را بر عهده دارد و تیمش در جام ملت های آسیا حضور دارد.

اریکسون در گفت‌وگویی که با روزنامه الاتحاد داشت درباره جام ملت‌های آسیا و شانس های اصلی قهرمانی سخن به میان آورد.

او گفت‌: فوتبال آسیا پیشرفت زیادی کرده است. پیش از این تنها تیم های از ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، عربستان و امارات می‌توانستند قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را به دست آوردند اما چینی ها با سرمایه گذاری زیاد وارد شده‌اند و آنها هم به دنبال قهرمانی هستند. در حال‌ حاضر ما تیم های ملی قوی در آسیا مثل ایران، کره جنوبی و ژآپن را داریم که می‌توانند برابر هر تیم اروپایی نتیجه‌ گیرند و شرایط را برای آنها سخت کنند.

این مربی با تجربه سوئدی در ادامه، اضافه کرد: جام ملت های آسیا امارات رقابت سختی برای هر تیمی است. به نظرم این قوی ترین دوره در تاریخ رقابت ها است. امارات به خاطر میزبانی و امتیاز تماشاگران شانس بالایی برای فینالیست شدن دارد. تیم‌ ‌ملی ایران هم شانس صعود به فینال را دارد و عربستان هم خوب کار کرده است اما کره جنوبی و ژاپن هنوز شایستگی خود را برای فینالیست شدن نشان نداده‌اند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )