در جریان دیدار تیم‌های ژاپن و عمان شاهد اعتراض‌های مکرر به داوری از سوی عمانی‌ها بودیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از امارات، دیدار تیم‌های ژاپن و عمان از گروه F رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در حالی در ورزشگاه زاید اسپورت‌سیتی ابوظبی در حال برگزاری است که با حواشی زیادی روی سکوها همراه بوده است. این مسابقه در نیمه اول دو صحنه مشکوک داوری داشت که باعث شد تماشاگران و خبرنگاران عمانی حسابی از کوره در رفته و اعتراض شدیدی را به داوری داشته باشند.

* بیش از ۲ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که در این بین تعداد تماشاگران عمانی به مراتب بیشتر است.

* شور و هیجان در نزد تماشاگرانی عمانی بسیار بیشتر از ژاپنی‌ها بود و به نظر می‌آمد هواداران چشم بادامی خیلی با آرامش بازی را دنبال کرده و تیم ملی کشورشان را تیمی بسیار بهتر از حریف می‌دانند.

* دروازه‌بان عمان به خاطر مهار چند ضربه ژاپنی‌ها در نیمه اول بارها از سوی تماشاگران هموطنش تشویق شد و به نوعی محبوب‌ترین عضو تیمش بود.

* هواداران ژاپنی در طول دقایق بازی بیشتر نظاره‌گر بازی بودند تا اینکه از حملات تیمشان هیجان‌انگیز شوند. این در حالی بود که وقتی عمانی‌ها به دروازه ژاپن نزدیک می‌شدند هواداران این تیم سر از پا نمی‌شناختند.

* پنالتی دقیقه ۲۷ ژاپن در شرایطی رقم خورد که تماشاگران و نیمکت‌نشینان این تیم اصلاً اعتقادی به خطای پنالتی نداشتند. در این بین دروازه بان عمان به شدت به داور اعتراض کرده و حتی او را با دست هل داد که داور فکر کرد مدافع عمان این کار را کرده و به اشتباه به این بازیکن کارت زرد نشان داد.

* دقیقه ۴۳ بازی توپ در حالی که می‌رفت در درون دروازه ژاپن قرار بگیرد به دست مدافع این تیم برخورد کرد، اما داور بی‌تفاوت از کنار این صحنه رد شد تا همه بازیکنان، نیمکت‌نشینان و هواداران عمانی به شدت به تصمیم وی اعتراض کنند. در این بین برخی از خبرنگاران و مسئولان اماراتی از جایگاه با صدای بلند اعتراض خود را به گوش مسئولان AFC رساندند.

* در پایان نیمه اول عمانی‌ها حلقه اتحاد تشکیل دادند تا با روحیه بهتری نیمه دوم را آغاز کرده و امیدوار به تغییر نتیجه بازی باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.