مربی تیم الشرطه عراق درباره بازی پایانی تیم ملی فوتبال کشورش برابر ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های اسیا ۲۰۱۹ اظهار نظر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری الغد پرس عراق، عماد هاشم در رابطه با پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال عراق برابر یمن گفت: مهمترین دستاوردمان در این بازی قطعی‌شدن صعود به جمع ۱۶ تیم نهایی جام ملت‌های آسیا است. در نیمه‌اول شاهد فشار بی‌امان بازیکنان عراق روی تیم یمن بودیم که منجر به زدن ۲ گل با حرکت‌های فردی عالی مهند علی و بشار رسن شد. در واقع این گل‌های روی توانمندی‌های آنها در یک فضای باریک با حالت مشابه به دست آمدند.

مربی تیم الشرطه عراق افزود: یکی از برنامه‌های تاکتیکی سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق فشار گسترده در منطقه یک‌سوم دفاعی حریفان است که در ۲ بازی اخیر برابر ویتنام و یمن شش گل را برای ما به دنبال داشت. این یک استراتژی جدید و خوشحال‌کننده در تیم ملی فوتبال عراق است که باعث بروز بیشتر توانمندی‌های فردی بازیکنان خط میانی و حمله می‌شود. در نیمه‌دوم بازی برابر یمن شاهد نمایش دیگری از سوی بازیکنان عراق بودیم که طبیعی به نظر می‌رسید. اطمینان لازم از سوی کادر فنی برای کسب ۳ امتیاز حاصل شد و بازیکنان کلیدی همانند همام طارق و مهند علی برای رویارویی با ایران در نیمه‌دوم تعویض کردند. بازی که آزمایش واقعی برای تیم ملی عراق خواهد بود.

عماد هاشم در خاتمه اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ملی فوتبال عراق در صورت شکست دادن ایران می‌تواند تا آخرین مرحله جام ملت‌های آسیا پیش برود و در میان چهار تیم نیمه‌نهایی قرار بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.