کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با یمن در ورزشگاه محمد بن زاید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از مصاف با یمن در گروه D جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی برگزار شد. پیش از آغاز تمرین نیز به رسانه‌ها اعلام شد تنها حق ۱۵ دقیقه حضور در محل تمرین را دارند.

بازیکنان پس از ورود به زمین، ۱۰ دقیقه‌ای در اختیار خودشان بودند و تمرین از ساعت ۱۸ به وقت محلی با سوت کارلوس کی‌روش آغاز شد.

سرمربی تیم ملی ابتدا چند دقیقه‌ای برای بازیکنان صحبت کرد. سپس بازیکنان دور زمین دویدند، در ادامه به گروه‌های مختلف تقسیم شده و در حال حرکت با یکدیگر پاسکاری کردند.

دروازه‌بان‌ها به صورت اختصاصی با لوپز، مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی تمرین کردند.

علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که همچنان مصدوم است، در تمرین با لباسی مجزا از سایرین کنار زمین حضور داشت. او پیش از شروع تمرین به شوخی و خنده با بازیکنان پرداخت.

بازیکنان در این تمرین روحیه خوبی داشتند و با هم در حال شوخی بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.