سرمربیان تیم‌های ملی اردن و استرالیا در نشست خبری پیش از نخستین بازی‌شان در جام ملت‌های آسیا اظهارات متفاوتی داشتند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین بازی گروه B جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (یکشنبه) میان تیم‌های ملی اردن و استرالیا در ورزشگاه بن زاید شهر العین آغاز می‌شود.

ویتال بورکلمانس، سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال اردن در نشست خبری پیش از بازی برابر استرالیا گفت: شاگردانم پس از اردوی آماده‌سازی قطر به آمادگی فنی و اعتمادبه نفس عالی دست یافتند. از هر لحاظ مهیای رویارویی با استرالیا در بازی نخست‌مان در جام ملت‌های آسیا هستیم.

وی ادامه داد: من زمانی در استرالیا کار کردم و عاشق استرالیایی‌ها هستم. آنها تیم فوق‌العاده‌ای دارند و بازیکنان‌شان حرفه‌ای‌تر از اردن هستند. البته به بازیکنانم گفتم باید گذشته را فراموش کنند و به خودشان اعتماد داشته باشند. الان احساس خوبی دارم، زیرا استرالیا را به دقت مورد بررسی قرار دادم. استرالیا را به خوبی می‌شناسم و تمام اطلاعات فنی مربوط به این تیم را به اطلاع شاگردانم رساندم. جام ملت‌های آسیا برای ملت اردن بسیار مهم است و می‌خواهیم جاه‌طلبی آنها را برآورده کنیم.

گراهام آرنولد، سرمربی تیم ملی فوتبال استرالیا نیز اظهار داشت: به اندازه کافی نقاط قوت حریفان استرالیا در گروه B جام ملت‌های آسیا را می‌دانیم. می‌خواهیم در بازی با اردن ضمن خنثی کردن نقاط قوت حریف نقاط ضعف‌شان را نمایان کنیم. ما با تعهد پا به میدان می‌گذاریم و بی‌صبرانه منتظر بازی با اردن هستیم.

تیم‌های ملی سوریه و فلسطین برگزارکننده دومین بازی گروه B جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ فردا هستند.

اختلاف فدراسیون فوتبال عراق با کاتانتس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.