کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن پیشین تیم ملی گفت: سرمربی فوتبال کشورمان با سالها حضور در ایران شناخت خوبی از فوتبال ما دارد و مطمئنا تنها هدف او قهرمانی در جام ملت هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی شیری در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: فوتبال ایران این روزها نیاز به یک قهرمانی در جام ملت های آسیا دارد که سالها به آن دست پیدا نکرده بوده و حالا با این تیم ملی خوب و آماده ای که داریم می توانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

وی تأکید کرد: کی‌روش هشت سال است در فوتبال ایران حضور دارد و مطمئنا شناخت کاملی از فوتبال ایران، فرهنگ ما و خصوصیات اخلاقی بازیکنان دارد و نمی خواهد به راحتی همانند چهار سال گذشته قهرمانی را از دست بدهد.

شیری تأکید کرد: همه مردم انتظار دارند این تیم ملی بتواند در فینال جام ملت ها حضور داشته و در پایان هم جام را بالای سر ببرد. با توجه به وحدت و همدلی که بین بازیکنان به وجود آمده، مطمئن باشید تیم ما می تواند در جام ملت های آسیا به آنچه که موردنظر همه مردم ایران است، دست پیدا کند.

وی در خصوص انتظارات مردم از تیم ملی گفت: علاقه مندان به فوتبال و حتی آنهایی که خیلی اهل فوتبال باشگاهی نیستند همیشه تعصب خاصی نسبت به تیم ملی داشتند، وقتی شما می بینید در بازی های ایران هواداران بی شماری به ورزشگاه می آیند این نشان دهنده آن است که مردم نسبت به تیم ملی کشورشان علاقه مند هستند و نمی خواهند این تیم به راحتی جام را از دست بدهد، بنابراین امیدوارم با هدایت کی‌روش بتوانیم قهرمانی در جام ملت ها را به دست آوریم.

شیری در پایان خاطرنشان کرد: ما حریفان سرسختی در این دوره از مسابقات داریم و فکر می کنم ژاپن و کره دو حریف اصلی فوتبال ما در جام ملت های آسیا باشند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.