کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم پیشین تیم ملی گفت: تیم ملی کشورمان با شرایط خوبی که دارد می تواند به قهرمانی در جام ملت های آسیا دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب انتظاری در خصوص شرایط این روزهای تیم ملی گفت: زمان زیادی تا شروع بازی ایران برابر یمن نمانده و من مطمئنم تیم ملی کشورمان می تواند اولین گام را محکم برداشته و با یک پیروزی خوب آماده دیدار بعدی باشد.

وی تاکید کرد: تیم ملی کشورمان اردو و تدارک مناسبی دیده و حالا همه از این تیم انتظار دارند که به قهرمانی در جام ملت ها دست پیدا کند.

انتظاری در ادامه خاطرنشان کرد: حضور ۸ ساله کی روش بسیار برای فوتبال ما مفید بوده و او حالا باید با درخششی که در جام جهانی داشته انتظارات را برآورده کرده و به قهرمانی دست پیدا کند.

وی در مورد علاقه مردم به تیم ملی کشورشان گفت: طبیعی است که مردم به تیم ملی کشورشان علاقه زیادی دارند و ایرانی ها هم بسیار حضور پرشوری در بازی های ملی داشته و حتی در امارات هم تیم شان را در تنها نخواهد گذاشت بنابراین بازیکنان باید قدر و ارزش این مردم علاقه مند را بدانند و باید با ارائه بازی های خوب به قهرمانی در جام ملت ها دست پیدا کنند.

انتظاری در پایان خاطرنشان کرد: همه حریفان ما سرسخت هستند اما اعتقاد دارم کره و ژاپن دو حریف اصلی ما در جام ملت ها هستند که اگر با آنها رو به رو شدیم بهترین بازی و نمایش را ارائه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.