کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم می توانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد پیوس در خصوص وضعیت تیم ملی ایران گفت: پس از ۴۳ سال انتظار حالا به دنبال این هستیم تا بتوانیم در هفدهمین دوره از جام ملت ها به قهرمانی دست پیدا کنیم. این انتظار بیهوده نیست و همه منتظر این اتفاق هستند.

وی تأکید کرد: تیم ملی کشورمان در بهترین شرایط قرار دارد، هم از لحاظ بازیکنان و هم از لحاظ اردو. بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می کنند از تجربه اروپایی برخوردارند و بازیکنانی که در لیگ داخلی هستند بسیار خوب و پرقدرت ظاهر شدند و تلفیقی از این دو می تواند یک تیم ملی خوب را به وجود آورد.

پیوس در خصوص دیدار فردای ایران برابر یمن گفت: بازی سختی در پیش نداریم اما نمی توانیم این حریف را هم ساده بدانیم. باید با قدرت شروع کنیم و بازی های خوبی را انجام داده تا بتوانیم بازی به بازی بهتر شده و آماده حضور در فینال جام ملت ها باشیم.

مهاجم پیشین تیم ملی در پایان تأکید کرد: هدف ما رسیدن به نیمه نهایی نیست، ما به دنبال قهرمانی هستیم و مطمئنا کی‌روش می داند که این خواسته همه مردم است و تلاش خود را خواهد کرد تا به آن دست پیدا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.