کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

نایب‌رئیس پیشین باشگاه الاهلی قطر رفتارهای دولت امارات پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را متکبرانه و غیراخلاقی خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خالد شبیب در واکنش به ممانعت اولیه امارات از ورود سعود المهندی، نایب‌رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا و همچنین عدم صدور ویزای ۵ خبرنگار این کشور برای پوشش خبری جام ملت‌‌های آسیا ۲۰۱۹ گفت: این رفتارهای امارات متکبرانه و غیراخلاقی هستند که هیچ ارتباطی با سیاست، دین و ورزش ندارد.

نایب‌رئیس پیشین الاهلی قطر ادامه داد: فکر نمی‌کنم اتفاق‌های اخیر روابط امارات با قطر ما را به مرحله دشمنی رسانده باشد. هر کسی که با شما موافق نیست دشمن‌تان محسوب نمی‌شود. رفتارهای اخیر امارات در قبال ورود سعود المهندی به این کشور و ندادن ویزا به خبرنگاران نشان‌دهنده رفتارهای غیرمسئولانه است.

خالد شبیب افزود: تیم‌های اماراتی به زودی برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا به قطر می‌آیند اما ما با آنها به بهترین نحو برخورد می‌کنیم. سنت‌مان اجازه نمی‌دهد رفتار مشابه امارات را انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.