کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نقل و انتقالات تابستانی به خاطر حضور تیم ملی در جام جهانی ضرر کرد و امیدوارم این اتفاق به بهانه جام ملت‌ها تکرار نشود.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به عنوان پیشکسوت استقلال منتظر هستیم تا باشگاه هرچه سریعتر بازیکنان مورد نظرش را جذب کند تا با آغاز تمرینات مخصوص نیم فصل دوم، بازیکنان جدید هم حضور داشته باشند. متاسفانه هواداران استقلال خاطرات خوبی از نقل و انتقالات اخیر این ندارند و این موضوع باعث سلب اعتماد شده است و هواداران به این دلیل نگران تیمشان هستند.

وی افزود: نقل و انتقالات تابستانی استقلال فدای جام جهانی شد و امیدواریم نقل و انتقالات زمستانی فدای جام ملت های آسیا نشود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص پیش بینی اش از عملکرد تیم ملی در جام ملتهای آسیا بیان داشت: تیم های خوبی در جام ملتهای آسیا حضور دارند. حضور ژاپن، کره و استرالیا نشان می دهد کار تیم ملی ایران برای قهرمانی در این مسابقات بسیار سخت است. به خصوص که تدارکات مناسبی هم نداشتیم.

نوری در ادامه توضیح داد: منظورم از تدارکات نا مناسب اردوهای بلند مدت نیست. بلکه اشاره من به بازی های تدارکاتی است که در سطح این بازی ها نبود. در حالی که دیگر مدعیان با تیم های قوی بازی کردند، تیم ملی ایران بازی های تدارکاتی ضعیفی را پشت سر گذاشت که این نشان می دهد تدارک مناسبی برای این بازی ها نداشتیم.

وی افزود: نمی دانم بازی با تیم های ضعیف خواسته کی روش بوده یا سطح توان فدراسیون، اما واضح است که سطح بازی های تدارکاتی برای حضور پر قدرت در این تورنمنت بسیار پایین بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.