کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تیم ملی فوتبال قطر بدون هرگونه استراحتی مهیای آخرین نبرد تدارکاتی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا برابر ایران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه العرب قطر، تیم ملی فوتبال قطر بدون استراحت پس از بازی با الجزایر مهیای چهارمین و آخرین بازی تدارکاتی ماه دسامبر در ورزشگاه خلیفه دوحه برابر ایران می‌شود. این بازی بنا بر درخواست مدیران تیم‌های ملی قطر و ایران پشت درهای بسته ورزشگاه خلیفه و بدون حضور تماشاگران و رسانه‌های گروهی برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال قطر پیش از رویارویی با ایران ۳ بازی تدارکاتی برگزار کرده بود. قطر در نخستین بازی برابر اردن به پیروزی ۲ بر صفر دست یافت و سپس در مصاف با قرقیزستان نیز یک بر صفر پیروز شد. قطری‌ها روز گذشته نیز در سومین بازی تدارکاتی ماه دسامبر در دوحه با نتیجه یک بر صفر مغلوب الجزایر شدند. آخرین بازی قطر پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه آینده برابر ایران برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال قطر در گروه E جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با تیم‌های ملی کره‌شمالی، لبنان و عربستان قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.