کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازیکن تیم ملی گفت: همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی به قهرمانی برسد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، محمد حسین کنعانی زادگان گفت: خدا را شکر می کنم که بین ۲۳ بازیکن نهایی تیم ملی در جام ملت‌ها قرار گرفته ام. امسال عملکرد خیلی خوبی داشتم. اردوی خوب و امکانات خوبی در حال حاضر داریم و همه بازیکنان تمام تمرکزشان بر این است که بهترین عملکرد را در جام ملت‌ها داشته باشند و مردم را خوشحال کنند.

وی افزود: همه تیم‌ها می‌خواهند خودشان را برابر تیم‌هایی مثل ایران، ژاپن و کره جنوبی نشان بدهند و ثابت کنند مثل تیم ملی ایران پیشرفت کرده‌اند. ما ۱۰۰ درصد برای قهرمانی به مسابقات می‌رویم و حتی کسب مقام دوم هم ما را راضی نمی‌کند. باید از کی‌روش تشکر کنم که چنین فضایی را برای ما جوانان به وجود آورده است. این‌جا هر روز برای من یک کلاس درس است تا خیلی چیزها از او یاد بگیرم.

مدافع تیم ملی با بیان این که این تیم نیاز به حمات مردم دارد، گفت: همه باید دست به دست هم بدهند تا تیم ملی به قهرمانی برسد. پیشکسوتان و افراد بزرگ باید از تیم ملی حمایت کنند تا تیم ملی به آن چیزی که حقش است برسد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )