کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

تمرین صبح امروز تیم ملی ساعت ۱۰:۴۵ در کمپ اسپایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به قطر، تمرین صبح امروز تیم ملی ساعت ۱۰:۴۵ در یکی از زمین چمن‌های کمپ اسپایر آغاز شد.

گزارش تمرین به این شرح است:

* سردار آزمون که در تمرین دیروز دچار مصدومیت شد نتواسنت با بازیکنان تمرین کند و فقط نظاره گر تمرین هم تیمی هایش بود.

* علیرضا جهانبخش و علی قلی زاده به طور انفرادی کار با توپ را خیلی جزیی شروع و تمرین کردند، آنها پس از تمرینِ تاکتیکی بازیکنان، زیر نظر مربی بدنساز قرار گرفتند تا درمان مصدومیت را دنبال کنند.

* ابتدای تمرین احسان حاج صفی و سامان قدوس با هم کری داشتند درباره اینکه بتوانند در یک آیتم در نظر گرفته شده شوت های دقیق و پاس دقیق در یک فواصل منظم بزنند. کری آنها پس از چند دقیقه بین بیش از نیمی از بازیکنان تیم ملی سرایت کرد.

* کی روش خیلی شاداب تمرین امروز را آغاز و با هر عکاس تقاضای عکس یادگاری داشت. روحیه کی روش امروز مانند تمام بازیکنان بالاست.

* مانند روز های گذذشته کارهای امنیتی به طور ویژه انجام می شود. برای مثال بین گل ها و چمن های ورزشگاه، مسئولان فدراسیون ایران حضور دارند تا مبادا کسی فیلم برداری کند.

* کی روش ابتدای تمرین امروز چند دقیقهای با بازیکنان صحبت و تمرین را شرح داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.