کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس گروه شهر دوبی در جام ملت‌های آسیا از آماده‌سازی ورزشگاه آل‌مکتوم برای میزبانی از رقابت‌ها با شکل جدیدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت الخلیج آنلاین، سعید حارب اعلام کرد که که ورزشگاه نوسازی شده آل‌مکتوم شهر دوبی پس از بازی دوستانه تیم‌های ملی فوتبال امارات و کویت فردا (جمعه) به صورت رسمی در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری جام ملت‌های قرار می‌گیرد.

دیدار سوم تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ روز ۲۶ دی در ورزشگاه آل‌مکتوم شهر دوبی برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام رئیس گروه دوبی در جام ملت‌های آسیا ورزشگاه آل‌مکتوم در طرح مدرن‌سازی از نظر ظرفیت حجمی به ۱۵ هزار صندلی افزایش یافت. این ورزشگاه ملقب به آبی فیروز‌‌ه‌ای رکورد جدیدی را نیز به خاطر تخریب و بازسازی در مدت‌زمان ۳۹۰ روز به ثبت رساند. در ورزشگاه بازی ایران و عراق ۲۶ دوربین از زاویه‌های مختلف برای پوشش تصویری بازی‌ها و همچنین ۳۰۰ دوربین امنیتی نصب شده‌اند. استفاده از مدرن‌ترین سیستم نورپردازی با استفاده از ۳۵۰۰ لامپ و ۵ درصد چمن مصنوعی در کف زمین بازی جهت بالا بردن مقاومت آن از دیگر امکانات ورزشگاه آل‌مکتوم شهر دوبی است.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ۱۵ دی با شرکت ۲۴ تیم در ۴ شهر امارات شامل ابوظبی، دبی، العین و الشارقه آغاز خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا در کنار تیم‌های ملی عراق، یمن و ویتنام قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.