مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دو جلسه خوب با برانکو داشتیم و تعامل مثبتی بین ما و برانکو برقرار است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب در حاشیه دیدار پرسپولیس برابر پارس جنوبی که منجر به برتری سه بر یک سرخپوشان شد، گفت: خوشحالم که توانستیم آخرین بازی دور رفت را با پیروزی به پایان برسانیم و بتوانیم با شرایطی خوب خود را آماده شروع نیم فصل دوم کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با برانکو جلسه ای هم داشته اید گفت: ما در طول این چند روز دو بار با یکدیگر صحبت کردیم که نشست های خوب و مثبتی داشتیم و تعامل خوبی بین ما و سرمربی تیم برقرار است.

عرب در پاسخ به این سوال که آیا برانکو لیست خرید بازیکنان جدید را به شما ارائه کرده است گفت: قرار است فردا در نشستی که با هم برگزار می کنیم برانکو لیست بازیکنان را به ما ارائه کند تا بتوانیم هر چه سریع تر نسبت به جذب بازیکنان اقدام کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مشکلات مالی بازیکنان هم گفت: ان شاءالله فردا ۴۰ درصد از مطالبات بازیکنان را پرداخت می کنیم تا کمی از مشکلات آنها برطرف شده و آنها هم با آرامشی کامل دور جدید تمرینات را آغاز کنند.

وی در پاسخ به این سوال که کی روش در صفحه شخصی اینستاگرامش به کنایه نامی از برانکو نبرده است، گفت: اجازه دهید در این خصوص اظهار نظر نکنم زیرا نمی خواهیم تیم ما وارد مسائل حاشیه ای شود.

عرب در پاسخ به این سوال که استقلالی ها و برخی مربی تیم ها گفته اند که همه به دنبال این هستند که پرسپولیس به قهرمانی برسد، گفت: آنها نظر خود را داده اند اما ما نمی خواهیم بابت هر حرفی خود را وارد حاشیه هایی کنیم که به ضرر تیم است.

وی در پاسخ به این پرسش که بازیکنان استقلال روز گذشته گفته اند که تمام داوری ها به نفع پرسپولیس است، گفت: زمانی که احساس کنیم داوری به ضرر ما خواهد شد ورود خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد حق تیم ما ضایع شود اما نمی توانیم درباره اینکه هر کسی نظری می دهد ورود کرده و دوباره خود را وارد حاشیه هایی کنیم که اصلا به صلاح مان نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که بتوانیم آرامش را به تیم بازگردانده و شرایطی را به وجود بیاوریم که پرسپولیس بتواند در پایان فصل برای سومین بار جام را بالای سر برده و به قهرمانی لیگ هجدهم دست پیدا کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )