پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم استقلال در تنها بازی باقی مانده از نیم فصل نخستش به پیروزی برسد تا با آرامش به تعطیلات نیم فصل برود.

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پدیده تیمی دونده است که بازیکنانش به خوبی افکار سرمربی خود را در زمین پیاده می کنند.

پیشکسوت تیم استقلال در ادامه بیان داشت: شفر توانست یکبار دیگر بحران را پشت سر گذاشته و تیمش را به هماهنگی برساند. البته این تیم هنوز کمبودها و مشکلاتی دارد که باید در تعطیلات نیم فصل ترمیم شود.

اصغرخانی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که هنوز در استقلال به چشم می خورد، گل نزدن مهاجمان این تیم است. شفر بهتر از همه می داند با این بضاعت شاید در لیگ برتر «گلیم تیمش را از آب بیرون بکشد» اما قطعا در آسیا به مشکل برخورد می کند.

مربی سابق تیم های پایه آبی پوشان با اشاره به گلزنی رضا آذری در دیدار قبلی آبی پوشان گفت: از ابتدای فصل گفتم شفر از فرصت دادن به جوان ها و به ویژه رضا آذری ضرر نخواهد کرد. امیدوارم این گل باعث شود تا بیشتر به او میدان داده شود. همانطور که نورافکن، مجید حسینی و محسن کریمی که محصول تیم های پایه ما بودند خیلی زود تبدیل به بازیکنان بزرگ و قابل اتکایی در تیم بزرگسالان شدند، رضا آذری هم می تواند در صورت اعتماد بیشتر خیلی زود به یک بازیکن بزرگ و تاثیرگذار بدل شود.

بازیکن پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: پدیده تیم خوبی است اما نمی تواند مقابل استقلال شکست ناپذیر باشد. به خصوص که با ۳ پیروزی متوالی اعتماد به نفس به این تیم بازگشته است. کافی است آبی پوشان مقابل پدیده در حد خودشان باشند تا پدیده را شکست داده و با آرامش بیشتری به نیم فصل بروند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.