فابیو کاناوارو، مدافع پیشین تیم ملی ایتالیا به بازیکنان ناپولی توصیه کرد در بازی با لیورپول تحت هیچ شرایطی خونسردی خود را از دست ندهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فابیو کاناوارو در آستانه دیدار حساس امشب (سه‌شنبه) تیم فوتبال ناپولی در خانه لیورپول در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گفت‌وگو با «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه گفت: ناپولی تیم خوبی دارد، حتی اگر آنفلید محل دشواری برای بازی کردن باشد.

وی افزود: ناپولی برای کسب سه امتیاز این دیدار نیاز به ارائه یک بازی بی‌نقص مقابل لیورپول دارد. ناپولی فرصت انجام این کار را دارد و تنها باید با آرامش بازی کنند و نباید تحت هیچ شرایطی خونسردی خود را از دست بدهند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر با ۹ امتیاز صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان اروپا هستند و با هر نتیجه‌ای غیر از شکست با اختلاف دو گل، راهی دور حذفی این رقابت‌ها خواهند شد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا در مواجهه با این پرسش که «یوونتوس و رم پیش از این صعودشان به جمع ۱۶ تیم برتر لیگ قهرمانان قطعی شده و اینتر نیز شانس صعود به دور بعد را دارد. به نظرتان این نشان از پیشرفت فوتبال ایتالیا است؟»، اظهار داشت: خیر، به جدول رده‌بندی سری A نگاه کنید، یوونتوس همچنان حکمرانی می‌کند. در لیگ‌های اروپایی اما تیم‌های ایتالیایی رشد داشته‌اند، شاید آنها خودشان را برای مسابقات اروپایی تجهیز کرده‌اند تا سری A.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.