سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه ابراز امیدواری کرد تیم زسکا مسکو با رخ‌ دادن معجزه‌ای در مادرید از سد رئال بگذرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، والری گازایف معتقد است تیم زسکا مسکو با یک معجزه می‌تواند رئال مادرید با در بازی خارج از خانه هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد.

زسکا مسکو در بازی خانگی هفته پنجم گروه G لیگ قهرمانان اروپا برابر ویکتوریای جمهوری چک شکست خورد و برای حضور در مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا باید در بازی پایانی با رئال مادرید شکست نخورد. از سویی نیز با شکست یا تساوی احتمالی تیم ویکتوریای جمهوری چک برابر آاس‌رم شانس صعود زسکا مسکو قطعی خواهد شد.

والری گازایف، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و باشگاه زسکا مسکو در این رابطه گفت: زسکا با شکست خانگی برابر تیم ویکتوریای جمهوری چک شرایط سختی دارد. اگر در این بازی پیروز می‌شدند همه چیز فرق می‌کرد و حضورشان در لیگ اروپا قطعی می‌شد. متاسفانه زسکا شرایط را برای خود بسیار پیچیده کرد اما امیدوار هستم معجزه‌ای در مادرید رخ دهد و رئال را شکست دهد. از آن طرف تیم ویکتوریا نیز برابر رم شکست بخورد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و زسکا مسکو چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. از گروه G لیگ قهرمانان اروپا صعود رئال مادرید و رم به مرحله حذفی قطعی شده است. تیم سوم این گروه نیز در مرحله حذفی لیگ اروپا حضور می‌یابد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.