ستاره‌های جهان فوتبال دیدار فینال برگشت جام لیبرتادورس را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، دیدار برگشت فینال لیبرتادورس - لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی - شب گذشته (یکشنبه) در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو شهر مادرید برگزار شد و بعد از تساوی یک - یک دو تیم در طول ۹۰ دقیقه و با توجه به اینکه در فینال جام لیبرتادورس قانون گل زده در خانه حریف وجود ندارد، بازی به وقت‌های اضافه رفت و در نهایت این سفید و سرخپوشان ریورپلاته بودند که با زدن دو گل در وقت‌های اضافه، ۳ بر یک برنده شدند و در مجموع دو دیدار رفت و برگشت ۵ بر ۳ پیروز و فاتح جام لیبرتادورس شدند.

در این بازی که به خاطر حمله هواداران ریورپلاته به اتوبوس حامل اعضای تیم بوکاجونیورز پیش از دیدار برگشت دو تیم در آرژانتین، دو بار به تعویق افتاده بود، بوکا با گل دقیقه ۴۵ بندتو ابتدا در نتیجه پیش افتاد اما در ادامه پرتاتو در دقیقه ۶۸، کوئینترو در دقیقه ۱۰۹ و مارتینس در دقیقه ۲+۱۲۰ برای ریورپلاته گلزنی کردند. بوکاجونیورز در حالی در این دیدار تن به شکست داد که از دقیقه ۹۲ در پی اخراج ویلمار باریوس ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد.

لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا این بازی حساس را از نزدیک در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به همراه ۱۵ نفر از اقوام و دوستانش تماشا کرد، این در حالی است که کریستیانو رونالدو دعوت فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید برای حضور در این بازی را رد کرده بود. آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید هم دیگر میهمان ویژه این بازی بود که با پیراهن تیم بوکاجونیورز در جایگاه ویژه حاضر شد.

از میهمانان ویژه دیگر این بازی می‌توان به افرادی همچون دیه‌گو سیمئونه سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید، لوکاس توریرا هافبک اروگوئه‌ای آرسنال، دیه‌گو گودین مدافع اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید، پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس، جوردی آلبا مدافع اسپانیایی بارسلونا، امرسون پالمیری مدافع برزیلی چلسی، استبان کامبیاسو هافبک پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین، خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه اینتر و هافبک پیشین تیم ملی آرژانتین، مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی اینتر، جورجو کیه‌لینی مدافع ایتالیایی یوونتوس، لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی یوونتوس، خامس رودریگس هافبک کلمبیایی بایرن مونیخ، جانی اینفانتیو رئیس فیفا و الکساندر چفرین رئیس یوفا اشاره کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.