پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار پیش روی این تیم برابر پدیده گفت: شاگردان شفر باید از نقطه ضعف پدیده استفاده کنند.

مهدی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید استقلال بتواند پنج گل به سپیدرود بزند، گفت: می دانستم استقلال پیروز می شود اما فکر نمی کردم پنج گل وارد دروازه سپیدرود کرده و دو موقعیت مسلم را هم با بدشانسی از دست بدهد. البته سپیدرود چند بازیکن مصدوم داشت و این تیم مقابل استقلال دست و پا بسته بازی کرد ولی مطمئنم با درایت علی کریمی، سپیدرود می تواند در نیم فصل دوم موفق باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار روز پنجشنبه هفته جاری آبی پوشان برابر پدیده مشهد گفت: پدیده درحال حاضر بهترین تیم لیگ است، خیلی‌ها اعتقاد داشتند این تیم در صدر جدول نخواهد ماند اما آنها نشان دادند یک تیم یکدست و یکدل هستند و حالا هفته هاست که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و مطمئنا اگر این وحدت و همدلی در بین آنها باقی بماند، آنها همچنان بالای جدول خواهند بود، البته این تیم ۵۰ متر رو به جلوی خوبی دارد اما در بخش دفاع دچار ضعف است که استقلال می تواند از این نقطه ضعف به خوبی استفاده کرده و با توجه به اینکه بازی در تهران برگزار خواهد شد و هواداران بی‌شماری به استادیوم می آیند، پدیده را شکست دهد.

فنونی زاده در ادامه خاطرنشان کرد: به پایان نیم فصل اول نزدیک می شویم، حالا پنجره نقل و انتقالات برای جذب بازیکن باز خواهد شد و با توجه به اینکه استقلال کمی در خط دفاع دچار مشکل دارد باید یک یا دو مدافع خوب را جذب کند تا بتواند به خط دفاعش سامان دهد، البته این تیم یک مهاجم تمام کننده هم لازم دارد.

وی در مورد عملکرد مرتضی تبریزی هم گفت: تبریزی فوتبالیست بزرگی است و از هوش و استعداد بالایی برخوردار است، او در ذوب آهن نفر اول بود اما متاسفانه به استقلال که پیوست هنوز نتوانسته موفقیت چندانی داشته باشد، آن هم به دلیل اینکه در هر بازی در یک پست بازی می کند. کادر فنی استقلال اگر می خواهد تبریزی برایشان گل بزند، باید از این مهاجم به درستی استفاده کرده و در پست اصلی اش قرار دهد و مطمئن باشد اگر تبریزی در پست خودش بازی کند گل های زیادی برای استقلال به ثمر خواهد رساند.

پیشکسوت استقلال در خصوص بازی کردن چند جوان هم گفت: در دیدار برابر سپیدرود، رضا آذری دقایق پایانی به میدان آمد ولی توانست یک گل خوب به ثمر برساند. استقلال می تواند از این بازیکنان جوانش به بهترین وجه استفاده کند، حالا که امیدهای استقلال هم صدرنشین هستند و بازیکنان خوبی در آن تیم حضور دارند، کادر فنی می تواند نگاه ویژه ای به این بازیکنان داشته باشد و مطمئن باشد که از استفاده از بازیکنان جوان ضرری نخواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی برابر پدیده می تواند شرایط استقلال را بهتر کند و با توجه به تعطیلی ۵۰ روزه لیگ، شفر می تواند هم بازیکنان موردنظر را جذب کرده و هم تیم را به یک هماهنگی کامل برساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.