پیشکسوت استقلال با اشاره به سه برد اخیر این تیم در رقابت‎های لیگ برتر گفت: این نتایج نشان دهنده بازگشت استقلال به روزهای اوج است اگرچه نباید باعث غرور بازیکنان شود.

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی پر گل استقلال برابر سپیدرود رشت که در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: خوشبختانه استقلال نسبت به گذشته تغییر خوبی پیدا کرده است. بازیکنان این تیم توانستند با اعتماد به نفس با شرایط روحی خوب به یک برد پر گل دست پیدا کنند و موقعیت خود را در جدول مستحکم تر کنند.

وی تأکید کرد: استقلال در پیش فصل عملکرد خوبی نداشت. این موضوع بر روی شروع بازی های این تیم در لیگ، تأثیر بسزایی داشت. البته چند هفته ای است که استقلال به شرایط آرمانی بازگشته و توانست از سه دیدار گذشته خود، ۹ گل و ۹ امتیاز کسب کند. این موضوع می تواند در نیم فصل دوم کمک بزرگی به آبی پوشان کند.

همدانی خاطرنشان کرد: نقش خط هافبک استقلال در دیدار اخیر برابر سپید رود رشت بسیار قابل قبول بود. هافبک های این تیم توانستند عملاً نبض بازی را در اختیار گرفته و موقعیت سازی کنند. آنها ضمن اینکه خودشان گل زدند برای سایر بازیکنان هم موقعیت های گل زیادی فراهم کردند که اگر استقلال در این دیدار خوش شانس تر بود، مطمئنا می توانست با دو گل دیگر مرتضی تبریزی تعداد گل های خود را به عدد ۷ برساند.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: یکی از فاکتورهای مثبت و مهم بازی استقلال برابر سپیدرود حرکت های زکی پور از سمت چپ بود. وی با حملاتی که از سمت چپ و راست بر روی دروازه سپیدرود انجام داد، باعث فروپاشی دروازه این تیم شد. امیدواریم این روند در بازی های بعد ادامه پیدا کند.

وی افزود: این استقلال برای لیگ داخلی خوب است و توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. البته امیدوارم این بردهای پی در پی باعث نشود که بازیکنان دچار غرور شده و فکر کنند می توانند همه تیم ها را شکست دهند. مدیران و کادر فنی استقلال اگر می خواهند در لیگ قهرمانان هم موفق عمل کنند باید نیازهای خود در خط هافبک و فوروارد را برطرف کرده و بازیکنان جدید به خدمت بگیرند. ضمن اینکه بازگشت شجاعیان، منتظری و کریمی می تواند برای آبی پوشان مفید باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص دیدار روز پنج شنبه هفته جاری برابر پدیده مشهد اظهار داشت: روندی که استقلال در حال طی کردن است از لحاظ روحی و روانی برای تیم بسیار خوب است. آبی پوشان از زیر فشار آن بازی های بد و نتیجه نگرفتن خارج شده اند. اگر چه خیلی ها در آن زمان از شرایط این تیم انتقاد می کردند و تا حدودی انتقادشان هم درست بود اما حالا همه اذعان دارند که استقلال خوب بازی می کند و خوب نتیجه می گیرد. بازی برابر پدیده برای آبی پوشان حکم فینال را دارد و این تیم می تواند با پیروزی در این دیدار از تعطیلات ۵۰ روزه استفاده کرده و با جذب نفرات جدید و بازگشت مصدومان به یک هماهنگی کامل برسد.

وی در خصوص عملکرد پدیده مشهد در این فصل از رقابت های لیگ برتر نیز گفت: شاید کسی فکر نمی کرد که پدیده با گل محودی بتواند اینقدر خوب بازی کند. این تیم از هفته های اول عملکرد خوبی داشت و این وحدت و همدلی و بازی های خوب باعث شد تا یحیی و یارانش هفته ها صدرنشین لیگ باشند. مطمئنا بازی خوبی از این دو تیم در روز پنج شنبه شاهد خواهیم بود و هر تیمی که بتواند از موقعیت هایش به نحو احسن استفاده کند، می تواند برنده این دیدار باشد.

همدانی تصریح کرد: در هفته های اخیر هنر شفر را در بازی ها دیدیم و امیدواریم این هنرنمایی سرمربی آلمانی استقلال ادامه پیدا کند زیرا این تیم می تواند به جایگاه اصلی اش یعنی صدر جدول برسد به شرط آنکه وحدت و همدلی در تیم وجود داشته و همه با هم برای موفقیت یکی باشند.

پیشکسوت استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال این روزها تنها یک هدف دارد و آن هم صدر جدول است. بازیکنان این تیم، تشنه گل زنی هستند و نمی خواهند هم گلی دریافت کنند. می توانند با این شرایط خود را به صدر جدول لیگ برتر برسانند به شرط آنکه هرگز دچار غرور نشوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.