رئیس کمیته انضباطی گفت: پس از در اختیار داشتن گزارش کامل دیدار پرسپولیس و سپاهان، بررسی های کمیته انضباطی آغاز می شود.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی  درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان گفت: بخشی از اتفاقات در این دیدار را از طریق پخش مستقیم دیده و با ارتباطی که با ناظر ویژه انضباطی داشتیم از برخی اتفاقات انضباطی در ورزشگاه رخ داد، مطلع شدیم و با توجه به اطلاعاتی که از طریق اخبار منتشر شده در رسانه ها به دست ما رسیده، در واقع مطلع شدیم که مسابقه روز گذشته حواشی انضباطی داشته است.

وی ادامه داد:الان که ساعت ۹ صبح است هنوز گزارش کتبی از مقامات برگزاری مسابقه و ناظر به دست ما نرسیده و مطمئنا در اولین فرصت ممکن که گزارشات کامل به دستمان رسید، وظیفه خود را انجام خواهیم داد.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: البته بدیعی است که ابتدا تخلفات به افرادی که از آنها گزارش شده است ابلاغ خواهد شد و فرصت دفاع به آنها داده خواهد شد و سپس در اسرع وقت رای مقتضی صادر خواهد شد.

وی در پایان گفت: این نکته را هم اضافه کنم که با توجه به شرایطی که در مسابقه دیروز حاکم بوده و تلاشهایی که برای برقراری نظم انجام شده بود، همچنین به دلیل پخش مستقیم مسابقه که در مقابل دیدگان میلیون ها بیننده مسابقه انجام شد، فکر می کنم که ما  باید در کمیته انضباطی در خصوص حواشی انضباطی مسابقه دقت و شدت بیشتری را به خرج خواهیم داد تا میزان بازدارندگی تنبیهات در رفتارهای بعدی تاثیر گذار باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.