مدیرعامل باشگاه پرسولیس گفت: به سازمان لیگ احترام گذاشتیم که در سخت ترین شرایط با پیکان بازی کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گرشاسبی پس از پیروزی ۲ بر ۱ تیمش برابر پیکان در ورزشگاه آزادی گفت: خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم. با شرایطی که ما داشتیم نمی خواستیم این بازی را انجام دهیم اما به سازمان لیگ احترام گذاشتیم و در شرایط سخت خود را آماده این بازی کردیم.

مدیرعامل باشگاه پرسولیس ادامه داد: چند بازیکن ما در سفر بودند و حتی یک جلسه هم با ما تمرین نکردند زیرا فکر نمی کردیم این بازی برگزار شود.

گرشاسبی با تشکر از برانکو ایوانکوویچ گفت:با درایت برانکو این بازی را بردیم. او در سفر بود و ما با تماس تلفنی که با او داشتیم از او خواستیم برای این بازی به سرعت به ایران بازگردد. البته برانکو به شدت از این تصمیم گیری سازمان لیگ عصبانی بود اما خود را با سرعت به ایران رساند و توانست تیم را با سخت ترین شرایط جمع کرده و آماده بازی کند و خوشحالم که توانستیم با مدیریت او و تلاش همه بازیکنان به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: بازی سختی برابر تراکتورسازی روز یکشنبه خواهیم داشت و باید خود را آماده این دیدار کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که یکی از سایت های عربی مدعی شده بیرانوند در لیست انتخاب بهترین های آسیا نیست، گفت: آنها اشتباه کردند چون مایل نیستند هیچ بازیکن ایرانی جزو بهترین ها باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران ممنون هستم که به ورزشگاه آمدند و حتی بعد از گلی که خوردیم آنقدر تیم شان را مورد تشویق قرار دادند و توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.