پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به دیدار برگشت این تیم برابر السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار سرخپوشان در بازی برگشت سخت‌تر است و باید مراقب باشند.

علی پروین در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب به اهمیت تمرکز همه عوامل باشگاه روی دیدار برگشت با السد اشاره کرد و گفت: همه می دانند که بازی برگشت به مراتب سخت تر از بازی رفت است. پرسپولیس در بازی رفت استرسی نداشت و به همین خاطر توانست نمایش خوبی ارائه دهد. با این حال شرایط بازی برگشت کاملا متفاوت است.

سرمربی سابق سرخپوشان با انتقاد از نظراتی که عنوان می کنند پرسپولیس ضعیف است گفت: چه کسی چنین حرفی زده است. تیم ما دروازه بان ایران در جام جهانی را دارد، سیدجلال حسینی را دارد که در بهترین شرایط فوتبالی اش قرار دارد. مدافعان چپ و راست خوبی داریم. در مرکز زمین رسن و کمال را داریم که عالی هستند. در خط حمله آقای گل لیگ قبل را داریم که در کنارش منشا بازی می کند که در آسیا نمایش خوبی داشته است.

پروین ادامه داد: البته منکر این نمی شوم که روی نیمکت دست برانکو خالی است اما خود سرمربی نقطه قوت تیم است که نشان داده می تواند برای پرسپولیس یک تکیه گاه بزرگ باشد. با این حال تاکید می کنم که کار راحتی نداریم و بازی برگشت از دیدار رفت خیلی سخت تر است.

علی پروین در ادامه خاطرنشان کرد: السد چیزی برای از دست دادن ندارد اما بازیکنان حرفه ای و باتجربه ای در اختیار دارد که می تواند برای تیم ما دردسر درست کنند. تیم های عربی می خواهند با پول همه کاری انجام دهند اما بازیکنان ایران در بازی رفت نشان دادند که با انگیزه و قدرت می توان این کمبودها را جبران کرد.

سرمربی پیشین سرخپوشان در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر تاکید کرد: بازیکنانی که در ترکیب پرسپولیس قرار گرفته اند نشان دادند چیزی از آنهایی که ابتدای فصل جدا شدند و رفتند کم ندارند. اتفاقا جدایی بازیکنان در ابتدای فصل به بازیکنان دیگر انگیزه داد تا تلاش بیشتری برای موفقیت داشته باشند.

علی پروین در مورد اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس ذهن خود را درگیر آماده کردن بازی فینال کرده اند گفت: فکر کردن به این فینال استرس بازیکنان را زیاد می کند. مسئولان هم نباید در مورد فینال حرف بزنند. این بازی برگشت از دیدار فینال سخت تر است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.