به ادعای مسئولان باشگاه نساجی،آنها در لیگ برتر تاکنون ۸ امتیاز از اشتباهات داوری متضرر شده‌اند.اتفاقی که اگر نمی‌افتاد حالا شاگردان نکونام با ۷ امتیاز در رده چهاردهم قرار نگرفته بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نساجی مازندران پس از ۲۴ سال به سطح فوتبال ایران و لیگ برتر راه یافت و در اولین سال حضورش در لیگ برتر با معضلی به نام اشتباهات داوری مواجه شده است، این اشتباهات داوری تا کنون ۸ امتیاز از ببرهای مازندران گرفته تا صدای مدیران این باشگاه در بیاید. نساجی چی ها مدعی هستند در ۹ بازی لیگ برتر ۶ بازی داورها علیه آنها سوت زده داند. در ادامه به این اشتباهات می پردازیم.

نساجی مازندران - ذوب آهن

نساجی در اولین میزبانی اش در لیگ برتر، بازی را در میان هیاهوی هوادارانش خیلی خوب آغاز کرد و تنها در چند دقیقه توانست موقعیت های گلزنی زیادی روی دروازه ذوبی ها ایجاد کند و درست در جایی که در تدارک موج جدید حملات بود، به یکباره چشم رفیعی، ناظر مسابقه به چند تماشاگری که سال ها روی دیوار منزلشان می نشستند و ساعت ها پیش از آغاز مسابقه هم با میوه و تخمه سرجایشان نشسته بودند، خورد و بازی را متوقف کرد. پیگیری های یگان انتظامی ورزشگاه برای بیرون راندن همسایه ها از منزل شان بدون اینکه نتیجه ای در بر داشته باشد، در نهایت تنها زمان بازی و زهر حملات شاگردان نکونام را گرفت و همین موضوع برای ذوبی ها‌ که در ترکیب خود بازیکنان باتجربه ای چون مسلمان، تبریزی، حسینی و ... را می دیدند، کافی بود تا تیم شان را جمع و جور کرده و برخلاف جریان مسابقه چند دقیقه بعد از سوت آغاز مجدد بازی به گل برسند. نکته جالب این ماجرا آنجایی است که هواداران همسایه پس از این مسابقه در تمام بازی های خانگی نساجی بدون هیچ مشکلی بازی را از جایگاه ویژه خود تماشا کردند.

نساجی - تراکتورسازی

در دومین بازی نساجی در زمین تراکتور به میدان رفت. در این دیدار داور بازی رضا کرمانشاهی سادگی چشمش را به روی خطای بازیکن تراکتور روی محمد میری هافبک نساجی در محوطه جریمه تبریزی ها بست و به گواه کارشناسان به اشتباه از اعلام پنالتی به سود مازنی ها را خودداری کرد که همین موضوع موجب شد تا در نهایت بازی با نتیجه یک - یک به پایان برسد.

نساجی - پارس جم

نساجی در سومین بازی خود به دنبال کسب اولین برد در لیگ برتر بود. نساجی چی ها در قائمشهر میزبان پارس جنوبی بودند که به گواه کارشناسان در این مسابقه هم با اشتباه تاثیرگذار کمک داور که گل صحیح ممشلی، مدافع پیش تاخته نساجی را آفساید اعلام کرد، بازی را با نتیجه یک - یک به پایان رساندند تا دو امتیاز دیگر از دست بدهند.

فولاد - نساجی

نساجی هفته چهارم در اهواز به مصاف فولاد رفت ئ در این بازی هم به مانند دیدارهای گذشته از داوری متضرر شد. داور بازی یک پنالتی برای فولاد گرفت که به گواه کارشناسان اصلا خطا نبود. نساجی با همان پنالتی شکست خورد.

نساجی - سایپا

شاگردان نکونام در هفته هشتم لیگ برتر در قائمشهر میزبان سایپا بودند که در این مسابقه بازیکنان نساجی با تاکتیک کمتر دیده شده در زدن ضربه کرنر (امید سینگ ضربه آرامی به توپ زد و سپس وانمود کرد که بازیکن دیگری ضربه کرنر را می زند و در ادامه میری، بازیکن دیگر نساجی پا به توپ حرکت کرد و سانتر زیبای او با سر مدافع پیش تاخته نساجی به تور نشست) به گل رسیدند که کمک داور مسابقه به گواه کارشناسان به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد تا این مسابقه با نتیجه یک - یک به پایان برسد.

سپاهان - نساجی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.