کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در نقل و انتقالات عملکرد ضعیفی داشت و به همین دلیل من بعید می‌دانم تا پایان این فصل نتایج درخشانی بگیرد.

جعفر مختاریفر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استقلال کار ساده‌ای مقابل سایپا در پیش ندارد چون سایپا هم خود را مدعی کسب سهمیه آسیا می‌داند. ضمن این که عملکرد تیم ما در نقل و انتقالات باعث شد تا نسبت به فصل گذشته ضعیف‌تر باشد.

وی افزود: با همه این اوصاف ما استقلالی هستیم و آرزوی ما موفقیت این تیم است و با همه وجود آرزو می‌کنم تا مقابل سایپا برنده باشیم.

کاپیتان سابق آبی پوشان بیان داشت: عملکرد ضعیف نقل و انتقالاتی در جریان مسابقات نمود پیدا می‌کند. این تیم فصل گذشته یک مهاجم به اسم تیام داشت که یک تنه بازی‌ها را در می‌آورد. واقعا نمی‌دانم مقصر جدایی او از استقلال کیست اما ای کاش تیام را به هر قیمتی که می شد حفظ می‌کردند.

مختاریفر در خصوص پیش‌بینی اش از نتیجه دیدار استقلال و سایپا گفت: هرگز نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنم چون پیش‌بینی نتیجه در فوتبال مبنای علمی ندارد و کاملا مبتنی بر شانس است. اما همانطور که گفتم آرزو می‌کنم آبی پوشان در این بازی نتیجه لازم را گرفته و در جدول صعود نمایند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.