فوتبال جهان - قطر آغاز استخدام داوطلبان افتخاری از سراسر جهان برای جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه النعیمه، مدیر ارتباطات کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از آغاز استخدام داوطلبان افتخاری برای این رقابت‌ها از سراسر جهان خبر داد.

وی در این رابطه به خبرگزاری ریانووستی روسیه گفت: ثبت‌نام برای تمامی افرادی که می‌خواهند داوطلب افتخاری جام جهانی ۲۰۲۲ شوند آزاد است. این کار به ملیت قطری یا خارجی بستگی ندارد و از هر جای جهان می‌توانند ثبت‌نام کنند. افراد بالای ۱۶ سال قادر به ثبت‌نام هستند و نیازی به سابقه قبلی نیز در این زمینه نیست. پیش از آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ آنها را تحت آمورش قرار خواهیم داد و هر داوطلب افتخاری با مهارت‌های مربوط در مراحل مختلف رقابت‌ها حضور می‌یابد. تمامی درخواست‌ها را می‌پذیریم و در برای همگان باز است.

فاطمه النعیمه، مدیر ارتباطات کمیته عالی پروژه‌ها و میراث جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ادامه داد: داوطلبان افتخاری برگزیده در مراحل مختلف آماده‌سازی جام جهانی ۲۰۲۲ از جمله افتتاحیه ورزشگاه‌ها و بازی‌های آزمایشی به کار گرفته خواهند شد. داوطلبان در برنامه‌های مختلف ما شامل سازماندهی رویدادها، بازاریابی، کمک به هواداران فوتبال، ارائه خدمات پزشکی، اقامت میهمانان، حمل‌ونقل و امنیت مشارکت می‌کنند. باید اعلام کنم که در حال مذاکره با شرکای محلی و طرف‌های ذینفع هستیم تا هزینه‌های داوطلبان افتخاری به حداقل برسند. ثبت‌نام داوطلبان افتخاری هم‌اکنون نیازمند هیچ هزینه‌ و تعهدی نیست.

۴۹ ماه مانده به آغاز جام جهانی قطر + عکس

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.