قطری‌ها تمام امیدهای خود برای بازی برگشت السد برابر پرسپولیس به کاپیتان اسپانیایی معطوف کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الشرق قطر در نسخه امروز (جمعه) خود گزارشی از تیم فوتبال السد در آستانه بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برابر پرسپولیس را منتشر کرد که در زیر آمده است:

ارزیابی بازی اعضای کادر فنی تیم السد تحت هدایت مانوئل فریرای پرتغالی برای بالا بردن آمادگی بازیکنان بسیار جدی هستند. بررسی نقاط ضعف و قوت حریف ایرانی (پرسپولیس) و اشتباهات بازی رفت بازیکنان السد برابر این تیم در تمرینات گروهی که باعث شکست در بازی رفت شده بود، همچنان صورت می‌گیرد. السد نیازمند رفع این اشتباهات و عدم تکرار آنها برای بازی برگشت است.

شور السدی‌ها درون تیم السد قطر شور و شوق زیادی برای رویارویی با پرسپولیس و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. شاگردان فریرا مشتاق به ارائه بهترین تصویر در ورزشگاه آزادی تهران با مراقبت از همه چیز هستند. آنها از سویی حمایت تمامی هواداران فوتبال قطر را به همراه خواهند داشت که انگیزه‌ای برای بازیکنان السد جهت ارائه بهترین بازی و کسب جواز صعود است.

پنهان‌کاری در تهران انتظار می‌رود تا روز یکشنبه که زمان سفر تیم السد به تهران است تمرینات سنگین آماده‌سازی بازی با پرسپولیس در دوحه ادامه داشته باشد. به ویژه اینکه تیم السد در یک جلسه تمرینی تهران برای جلوگیری از تحت کنترل قرار گرفتن توسط حریف به پنهان‌کاری رو خواهد آورد.

امید به فرمانده ژاوی تیم السد و هوادارانش امید زیادی به فرمانده ژاوی هرناندز در بازی آینده با تیم پرسپولیس دارند. او یکی از ارکان مهم تیم السد است که نقش تأثیرگذاری در این بازی مهم خواهد داشت. با توجه به فشار قابل توجهی از سوی هواداران تیم پرسپولیس برای بازی برگشت وجود دارد، السد با هدایت بازیکن باتجربه‌ای همانند ژاوی می‌تواند آن را کاهش دهد.

آماده کردن دروازه‌بان جوان مشعل برشم، دروازه‌بان جوان تیم السد با توجه به محرومیت سعد الشیب تحت تمرین‌های خاص کادر فنی برای بازی با پرسپولیس قرار دارد. برشم مورد حمایت ویژه کادر فنی و بازیکنان السد جهت حفظ انگیزه و آمادگی روانی برای بازی با حریف ایرانی قرار گرفته است.

بونجاح مصمم بغداد بونجاح پس از پایان همراهی تیم ملی فوتبال الجزایر با قدرت به تمرینات گروهی تیم السد بازگشت. او آمادگی فنی و روحیه بالایی از خود نشان داده و مهیای مصاف با پرسپولیس است. انتظار موفقیت این مهاجم الجزایری بر خط دفاعی پرسپولیس و رسیدن به گل وجود دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.