تیم شفر غایبان زیادی برای دیدار مقابل سایپا دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نگاهی به لیست غایبان استقلال برایدیدار سخت در مقابل سایپا نشان می دهد که وینفرد شفر حتی برای انتخاب یازده بازیکناصلی تیمش هم با چالشی جدی مواجه است.

فرشید اسماعیلی،روزبه چشمی،میلاد زکی پور و خسرو حیدری بازیکنانیهستند که به طور قطعی بازی عصر امروز را از دست داده اند. بازیکنانی که تا پیش ازاین در اکثر بازی های استقلال به طور ثابت در ترکیب تیم حاضر بوده اند و در واقع ستون فقرات تیم شفر را تشکیل میدادند.

در این میان تعدادی از بازیکنان استقلال مثل وریا غفوری،سید حسینحسینی و علی کریمی هم تا همین یکی دو روز پیش در اردوی تیم ملی بوده اند و آن طورکه باید و شاید نتوانسته اند در تمرینات روزهای اخیر استقلال حاضر باشند و مشخصنیست با چه میزان آمادگی به اردوی تیم باشگاهی شان برگشته اند و اینکه آیا میتوانند در بازی امروز به میدان بروند یا نه. این دقیقا همان حالتی است که علی داییهم در تیم خود با مهدی ترابی دارد و مشخص نیست که آیا این ملی پوش جوان می تواندفردا با پیراهن نارنجی سایپا مقابل استقلال به میدان برود یا خیر.

از طرفی دیگر تکلیف هافبک های خارجی استقلال هم مشخص نیست. مارکوسنویمایر که بیش از یک ماه است برای استقلال بازی نکرده و هنوز مشخص نیست که آیابرای بازی کردن آماده است یا نه. طارق همام هم که قبل از تعطیلات بازی های باشگاهیدچار آسیب دیدگی شده بود این روزها با استقلال تمرین می کند اما کسی از میزانآمادگی اش خبر ندارد.

در این آشفته بازار مصدومیت که بدون تردید استقلال را با مشکلاتزیادی مواجه خواهد کرد، شاید این بار نوبت اعتماد به جوانان باشد. جوانانی کهروزهای اخیر را در اردوی تیم ملی امید سپری کردند و زلاتکو کرانچار هم بسیار از آنها تعریف کرد.

اللهیار صیادمنش،مهدی قائدی،رضا آذری و سجاد آقایی جوانان آینده داریهستند که دوتای اولشان شایستگی خود را در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان ثابت کردند واحتمالا با توجه به کمبود بازیکن، شفر مجبور خواهد شد که به دو جوان دیگرش هماعتماد کند.

اعتمادی که قطعا هیچگونه ضرر و زیانی در آن وجود نخواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.