رضا حبیب‌زاده، مهاجم جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن اعلام کرد که هر زمان کادر فنی این تیم صلاح بداند برای ذوبی‌ها بازی خواهد کرد.

رضا حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت جسمانی‌اش بعد از اتفاقی که در بازی مقابل استقلال برای او رقم خورد، گفت: الان شرایط جسمی‎ام خیلی خوب است و نزدیک به ۲۰ روز است که کنار تیم تمرین می‌کنم. احتمالاً امروز یا فردا سیم‌های فکم را هم باز خواهم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آمادگی بازی مقابل سپیدرود در هفته نهم را دارد یا خیر، تصریح کرد: باید زمان بگذرد تا آمادگی لازم را به دست بیاورم. متأسفانه از لحاظ بدنی عقب هستم. واقعاً بازی کردن در این شرایط برایم سخت است، چون دو ماهی می‌شود که از تمرینات و بازی دور بودم. نمی‌توانم بگویم می‌توانم بازی کنم یا نه، اما اگر کادرفنی صلاح بداند که باید به زمین بروم، برای تیم بازی خواهم کرد.

«دوست دارم خاطره تلخ بازی با استقلال و شکستگی فکم را فراموش کنم»، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد شرایط این روزهای تیمش نیز تصریح کرد: شرایط تیم خوب است و اگر بدشانسی‌ها از بین برود می‌توانیم نتیجه لازم را در بازی مقابل سپیدرود بگیریم.

حبیب‌زاده با اشاره به بازگشت خودش و محمدزاده و اضافه شدن بازیکنانی مثل زهیوی و مطهری به خط حمله ذوب‌آهن هم گفت: با این اتفاقات شرایط تیم بهتر شده است. امیدوارم که بتوانیم از هفته نهم دوباره نتایج خوبی بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.