علی صانعی، سرمربی تیم فوتسال المپیک ایران با وجود پیروزی تیمش مقابل جزایر سلیمان از عملکرد بازیکنانش راضی نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ علی صانعی پس از پیروزی ۹ بر ۲ تیم فوتسال المپیک کشورمان مقابل جزایر سلیمان در المپیک ۲۰۱۸ جوانان اظهار داشت: بازی اول ما بود و با توجه به اینکه در چهار ماه گذشته بازی تدارکاتی نداشتیم، برای‌مان روشن بود که این مشکلات را خواهیم داشت. به هیچ عنوان بازی سختی نبود اما چون در چند ماه گذشته بازی تدارکاتی نداشتیم و بچه‌ها در نیمه اول بسیار کند بودند.

وی افزود: اصلاً چنین انتظاری از بازیکنان نداشتیم. نتیجه بازی را گرفتیم ولی از روند تیم‌مان خیلی راضی نیستیم. پتانسیل بچه‌های ایران خیلی بالاست و انتظار داریم در بازی‌های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال المپیک کشورمان در مورد گل‌های دریافتی تیم ایران مقابل جزایر سلیمان گفت: در رختکن هم با بازیکنان و کادرفنی صحبت کردم،‌ دو گلی که ما دریافت کردیم اصلاً روی خلق موقعیت حریف نبود و فقط روی کم تجربگی گل خوردیم. امیدوارم این اتفاق در بازی های آینده تکرار نشود. قطعاً این بچه‌ها در آینده با بازی‌هایی که انجام می‌دهند با تجربه‌تر می‌شوند و روزهای خوبی در پیش دارند. باید در بازی‌های بعد با تجربه‌تر عمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ تیم فوتسال المپیک کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات المپیک جوانان روز پنجشنبه به مصاف برزیل خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.