هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال امروز آغاز می‌شود و طی آن چهار تیم انتهای جدولی برای کسب نخستین پیروزی فصل خود تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، لیگ دسته اول فوتبال امروز (شنبه) با چهار دیدار وارد هفته پنجم می‌شود که در مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم‌های بالای جدولی گل‌گهر سیرجان، مس کرمان و اکسین البرز برای صدرنشینی و چهار تیمِ شهرداری ماهشهر، نود ارومیه، خونه‌به‌خونه و شهرداری تبریز هم برای کسب نخستین پیروزی فصل خود تلاش خواهند کرد.

شاگردان فراز کمالوند در تیم اکسین که در سه هفته ابتدایی با سه پیروزی متوالی صدر جدول را در اختیار داشتند،‌ هفته گذشته با شکست مقابل مس کرمان این جایگاه را از دست دادند و حالا برای باز پس گیری آن به مصاف نود ارومیه‌ای خواهند رفت که بدترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

تیم گل‌گهر صدرنشین لیگ دسته اول که تنها تیم بدون شکست رقابت‌هاست، در این هفته با آلومینیوم اراکی دیدار خواهد کرد که با هفت امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. شاگردان بگوویچ که پس از تساوی هفته نخست،‌ سه پیروزی متوالی به دست آورده‌اند،‌ در هفته پنجم کار سختی مقابل تیم محمد ربیعی که تنها یک گل خورده دارد،‌ خواهد داشت.

در دیگر دیدارهای مهم این هفته شاهین شهرداری بوشهر میزبان مس کرمان رده دومی خواهد بود و کاروند اروند خرمشهر نیز از فجرسپاسی پذیرایی خواهد کرد.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال به شرح زیر است:

شنبه ۳۱ شهریورماه

* مس رفسنجان - شهرداری تبریز، ساعت ۱۵:۴۵

* قشقایی شیراز - شهرداری ماهشهر، ساعت ۱۶

* ملوان بندرانزلی - مشکی‌پوشان، ساعت ۱۶:۱۵

* شاهین شهرداری بوشهر - مس کرمان،‌ ساعت ۱۷:۲۵

یکشنبه اول مهرماه

* خونه‌به‌خونه بابل - استقلال جنوب،‌ ساعت ۱۶

* آلومینیوم اراک - گل‌گهر سیرجان،‌ ساعت ۱۶

* نود ارومیه - اکسین البرز، ساعت ۱۶:۱۵

* کارون اروند خرمشهر - فجرسپاسی شیراز، ساعت ۱۷:۳۰

جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.