امیر قلعه‌نویی مدعی شد، هر کسی بازی‌های تیمش را می‌بیند لذت می‌برد، اما در عین حال به این نکته اذعان کرد که این تیم با سپاهان واقعی فاصله دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری این بازی گفت: ابتدا تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت عرض می‌کنم. در مورد بازی هم باید بگویم به خود من خیلی فشار آمد و کلاً یکی از بازی‌های بود که به من خیلی فشار وارد شد. با این حال ما امروز سپاهان‌گونه بازی کردیم. خوشبختانه هر کسی بازی‌های سپاهان را می‌بیند، خیلی لذت می‌برد.

وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش افزود: در این بازی مهدی کیانی به خوبی میانه میدان را پوشش داد. خدا را شکر می‌کنم توانستیم در یک بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم. ما بازی مقتدرانه‌ای را انجام دادیم و خدا را شکر می‌کنیم. با این حال ما در تیم‌مان مشکل نگرشی داریم، چون وقتی گل دوم را به ثمر رساندیم یکسری توپ‌ها را از دست دادیم. بعد از زدن گل سوم هم بازی را تمام شده می‌دانستیم که باید این نگرش را درست کنیم. خوشحالم که هواداران‌مان خوشحال به خانه برگشتند و باید با بازی‌های خوبی که به نمایش می‌گذاریم، باعث شویم حمایت هواداران و حضور آنها بیشتر شود.

قلعه‌نویی درباره روند تشویق تماشاگران سپاهان که با بازی‌های قبلی تفاوت داشت، گفت: دو سال بود که فولاد را نبرده بودیم و فشار هواداران در این بازی مضاعف شده بود. ما هم طوری بازی کردیم که هواداران علاوه بر سه بار خوشحالی پس از گل‌ها، روی موقعیت‌ها نیز از جای خود بلند می‌شدند. ما همیشه سعی کردیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم تا هواداران لذت ببرند و اگر تعصب رنگی را کنار بگذاریم، سپاهان همیشه بازی‌های خوبی از خودش نشان داده است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به تغییر روند تیمش در این فصل، افزود: من باید به شما بگویم وقتی خانه‌ای ویران می‌شود، دو ماهه خراب می‌شود، اما پنج سال زمان می‌برد تا درست شود. سپاهان هم در دو سال گذشته شرایطی برایش پیش آمده که بازیکنان نگرش‌شان تغییر کرده است و ما نیاز به زمان داریم، اما رفته رفته شرایط‌مان بهتر می‌شود.

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا سپاهان فعلی انتظارات او را برآورده کرده است یا نه، گفت: ما با سپاهان واقعی هنوز فاصله داریم و فردا در تمرین در خدمت بازیکنانم هستم! ما در بازی گذشته تا دقیقه ۱۷ جام حذفی سه گل زدیم، اما در ادامه بی‌برنامه‌ترین بازی را به نمایش گذاشتیم. ما با سپاهان واقعی فاصله داریم.

وی در خصوص داوری اظهار داشت: آقای حیدری جزو داوران خوب ماست و اشتباه فاحشی نداشت که روی نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. در بازی با پارس جنوبی ما باید سه بر صفر می‌بردیم، اما بازی ۲ - ۲ شد. گل ما سالم بود و پنالتی آنها پنالتی نبود. در این بازی داور اشتباه فاحشی نداشت که روی نتیجه تأثیرگذار باشد. در بازی جام حذفی هم پنالتی تیم حریف پنالتی نبود. ما باید دعا دعا کنیم که باد هم نیاید که بازیکن حریف با باد زمین بخورد، چون شاید داور پنالتی اعلام کند.

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سپاهان زمان گل خوردن عقب می‌کشد و بعضی از تعویض‌هایی که شما انجام می‌دهید مشکل دارد که ناخودآگاه باعث عقب‌نشینی تیم می‌شود، خاطرنشان کرد: شما حق ندارید این سؤال را بپرسید. من با این تیم زندگی می‌کنم. تیمی که روند رو به جلویی دارد و اشتباهی در زمین انجام نمی‌دهد، چرا باید در ترکیب خود دست ببرد و تعویض انجام بدهد؟ وقتی تیم جلوست، ممکن است تعویضی کنیم که تیم به شرایط ایده‌آل برگردد. وقتی شرایط خوب است، چرا باید تعویض کنیم؟! به شما این سؤال را گفته‌اند که دیکته‌وار از من می‌پرسید. ما در بازی قبلی بختیار را در دقیقه ۲۰ تعویض کردیم و در این بازی حامد بحیرایی را در دقیقه ۴۵ عوض کردیم. تیمی که خوب گل می‌زند و سه چهار موقعیت خوب هم داشته، آیا باید تعویض داشته باشد؟ وقتی روند حرکتی بازی خوب است که چند کرنر و ضربه ایستگاهی می‌زنیم، یعنی روندمان خوب است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )