مهدی تارتار گفت: گل زودهنگامی که خوردیم، بسیار مبتدیانه و روی پاس گل دخسوس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر پارس جنوبی جم مقابل ماشین‌سازی گفت: شاهد بازی خوبی بودیم و تاکتیک‌های مختلفی از هر دو تیم دیدیم. گل زودهنگامی که خوردیم، بسیار مبتدیانه و روی پاس گل دخسوس بود. به بازیکنان گفته بودیم این تیم در عمق از عرض خطرناک‌تر است.

وی ادامه داد: گل زودهنگام ماشین‌سازی، کار تیمی ما را خراب کرد. پس از آن ما یک موقعیت خوب داشتیم که آن را از دست دادیم. در نیمه دوم هم هر چقدر که از زمان بازی می‌گذشت، ماشین‌سازی خوب و منسجم دفاع و از داشته‌های خود محافظت می‌کرد. در نهایت هم این تیم به یک برد ارزشمند رسید. این پیروزی را به ماشین‌سازی تبریک می‌گویم. من مسئولیت این شکست را بر عهده می‌گیرم چون همه شکست‌ها بر عهده مربیان است. هر کسی که کمتر اشتباه کند، می‌تواند برنده بازی باشد که امروز ماشین‌سازی به خصوص در دفاع، کم‌اشتباه عمل کرد و برد خوبی به دست آورد.

سرمربی پارس جنوبی در این باره که با وجود در اختیار داشتن مالکیت توپ توسط پارس، نتوانست به گل برسد،‌ تصریح کرد: در این نوع بازی‌ها که یک تیم خیلی عقب بازی می‌کند، فرصت کمی برای تیم مهاجم ایجاد می‌شود. تیم مدافع در اینگونه دیدارها فضا را از حریف می‌گیرد و موقعیت‌های معدودی برای تیم مهاجم به وجود می‌آید. به دلیل عدم تمرکز، موقعیت‌های خود را از دست دادیم که اگر به گل می‌رسیدیم، ماشین‌سازی جلو می‌آمد و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. ماشین‌سازی جانانه از اندوخته خود دفاع کرد و به پیروزی رسید.

تارتار درخصوص اخراج امیر میربزرگی از تیمش در دقایق پایانی مسابقه خاطرنشان کرد: همیشه به بازیکنانم می‌گویم وقتی یک بازیکن کارت قرمز می‌گیرد، باید ارزشش را داشته باشد. میربزرگی ریسک کرد و آن کار را انجام داد. این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد و کار میربزرگی هوشمندانه بود. فکر می‌کنم او کار درستی انجام داد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.