مهدی تارتار گفت که تفکرات سرمربی فعلی و پیشین ماشین‌سازی به هم شباهت دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با ماشین سازی عنوان کرد: بعد از بازی سنگینی که با پیکان در جام حذفی داشتیم و خداراشکر توانستیم پیروز شویم، از نظر روحی وضعیت خوبی داریم. بازیکنان با نشاط تمرین کردند و مصمم هستیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند، مقابل ماشین سازی نیز موفق باشیم.

وی ادامه داد: ماشین‌سازی تیم قابل احترامی است؛ این تیم تغییر و تحولاتی روی نیمکت داشته و تغییر سرمربی به آنها شوک مثبتی وارد کرده است. با این حال می خواهیم سه امتیاز بازی فردا را بگیریم. از چیزی هم ترس نداریم، بی‌پروا بازی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم به هدفی که داریم، برسیم.

سرمربی پارس جنوبی با اشاره انتخاب جواد محمدی داور ۳۳ ساله اصفهانی برای بازی فردا تأکید کرد: شناختی نسبت به این داور ندارم؛ به هر حال حتماً کیفیت خوبی داشته که کمیته داوران انتخابش کرده است. بازی حساسی است و تیم ماشین‌سازی به دنبال فرار از خطر سقوط است و ما هم دنبال این هستیم رقابت‌مان با تیم‌های بالای جدول را ادامه دهیم. مطمئناً آقای محمدی کیفیت خوبی داشته که انتخاب شده و امیدوارم روز خوبی را پشت سر بگذارد.

تارتار درباره اینکه ماشین‌سازی با هدایت رضا مهاجری اولین بازی خود در لیگ برتر را پشت سر می گذارد، خاطرنشان کرد: تیم ماشین‌سازی مربی‌ای را به خدمت گرفته که سابقه همکاری با فیروز کریمی را دارد. آقای مهاجری از همکاران آقای کریمی بوده و تفکرات‌شان به یکدیگر نزدیک است. به همین خاطر فکر نمی‌کنم خیلی تغییرات زیادی داشته باشند. ما احتمالاً با همان ماشین‌سازی بازی می‌کنیم که تفکرات فیروز کریمی را پشت خود دارد.

سرمربی پارس جنوبی همچنین گفت: ماشین‌سازی تیم مرموزی است. آنها زمانی که توپ ندارند، خطرناک‌تر هستند؛ ما روی تاکتیک آنها کار کردیم و امیدوار هستیم با بازی هدفمند ۳ امتیاز را به دست آوریم.

تارتار در پاسخ به این پرسش که آیا اولین برد بیرون از خانه پارس جنوبی جم حاصل می شود، افزود: همه بازی‌ها سخت است و البته فوتبال هم قابل پیش‌بینی نیست؛ ما در همه بازی‌های بیرون از خانه قبلی نیز برای کسب سه امتیاز به میدان رفتیم، اما بدشانس بودیم. به خصوص دیدار با فولاد و حتی دیدار با سایپا که می‌توانستیم بازنده نباشیم و حداقل مساوی بگیریم. با این حال مقابل ماشین سازی نیز به دنبال سه امتیاز هستیم و امیدوارم به هدفمان برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.