فوتبال جهان - مارسلینو، سرمربی والنسیا می‌گوید رونالدو خیلی تحت‌تأثیر اخراجش قرار گرفته بود و گفت که مرتکب اشتباهی نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارسلینو که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در یک بازی پرتنش با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب میهمان خود، یوونتوس شدند، پس از این بازی گفت: ما با تیم فوق‌العاده بازی کردیم، تیمی که بهتر از ما بود. پس از اخراج رونالدو اوضاع به سود ما شد، اما یوونتوس از اشتباهات ما نهایت استفاده را برد. پنالتی‌هایی که به سود یووه اعلام شد ما را به دردسر انداخت. پنالتی اولی که درست پیش از پایان نیمه اول به سود یوونتوس گرفته بود، به خصوص ضربه بدی به ما زد.

وی تصریح کرد: ما سعی کردیم پس از دریافت گل اول به بازی برگردیم و حتی نیمه دوم را هم خیلی خوب شروع کردیم، اما پنالتی دومی که به نفع یوونتوس گرفته شد، کارمان را تمام کرد. دریافت گل در دقیقه ۴۵ و سپس دریافت گل بعدی در دقیقه ۵۱ مقابل چنین تیم باتجربه‌ای، کار برای بازگشت به بازی را خیلی دشوار می‌کند.

سرمربی والنسیا درباره اخراج کریستیانو رونالدو در دقیقه ۲۹ بازی پس از اتفاقی که بین او و جیسون موریو، مدافع کلبمیایی حریف افتاد، اظهار داشت: من ندیدم که چه اتفاقی در آن صحنه افتاد. رونالدو اما خیلی تحت‌تأثیر اخراجش قرار گرفته بود و حتی گریه می‌کرد چون گفت که مرتکب اشتباهی نشده است.

واکنش ماسیمیلیانو آلگری به اخراج کریستیانو رونالدومارسلینو در پایان خاطرنشان کرد: ما باید بازی سطح بالاتری را ارائه دهیم و باید با جسارت و عزم راسخ‌تری بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.