هافبک جدید تیم فوتبال سایپا گفت: برای اولین بار علی دایی به من فرصت بازی در لیگ برتر داد و امیدوارم جواب اعتماد این مربی را بدهم.

محمدصادق بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دلایل جدایی‌اش از نساجی قائمشهر گفت: من به دلیل مشکلات شخصی نتوانستم در این تیم بمانم و همین موضوع باعث شد تا در نهایت جدا شوم. البته باید از آقای نکونام و همچنین هواداران متعصب نساجی عذرخواهی کنم و برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.

هافبک جدید تیم فوتبال سایپا در واکنش به اینکه برخی معتقدند انتخاب نساجی از سوی او یک انتخاب اشتباه بوده است، خاطرنشان کرد: من دوست ندارم در این مورد حرف خاصی بزنم و گفتم که به دلیل مسائل شخصی نتوانستم این تیم را همراهی کنم. حالا دیگر صحبت کردن درباره گذشته فایده‌ای ندارد و امیدوارم در آینده شرایط خوبی را تجربه کنم.

وی با ابراز خرسندی از پیوستن به تیم سایپا اظهار داشت: واقعاً خوشحالم که به یک باشگاه ریشه‌دار و بزرگ پیوسته‌ام و امیدوارم جواب اعتماد علی دایی را بدهم. دایی اولین مربی بود که در لیگ برتر به من میدان داد و در تیم راه آهن سابقه شاگردی این مربی بزرگ را دارم. آن زمان ۱۸ سال سن داشتم و حالا خوشحالم که دوباره می‌خواهم با مربی بزرگی مثل دایی کار کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.