سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب با وجود برتری پرگل مقابل نماینده ارومیه از عملکرد شاگردانش راضی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرهاد کاظمی در مورد برتری پرگل تیمش برابر نماینده ارومیه آن هم در حالی که نیمه اول این بازی گره خورده بود، گفت: این تیم‌ها سخت‌تر از تیم‌هایی هستند که روی آنها شناخت داریم. حریف ما هم تیم خوبی بود و من روی بازیکنان این تیم شناخت داشتم. همین که تیم آنها دیر بسته شد ناخودآگاه استرس را از تیم حریف دور می‌کرد. این موضوع تا حدودی ما را بی‌انگیزه کرد، هر چند که آنها در زمین‌شان جمع شده بودند و سختی کار ما فقط زدن گل اول بود.

کاظمی ادامه داد: هر چند ما در این بازی شش گل زدیم، ولی من در مجموع از عملکرد تیمم راضی نیستم به ویژه از نحوه بازی تیم در نیمه اول. من قصد داشتم چند بازیکن را به دلیل دوری از مسابقات در شرایط بازی قرار دهم و به همین خاطر تغییراتی در ترکیب ایجاد کردم. ما باید بیشتر کار کنیم تا از لحاظ فنی و تاکتیکی قوی‌تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال جنوب در خصوص اینکه جامعه فوتبال از او توقع دارد وقتی در لیگ دسته اول مربیگری می‌کند، تیمش به لیگ برتر صعود کند، تصریح کرد: انتظارات جامعه فوتبال یک موضوع مجزاست، ولی توقع زیادی از خودم دارم. من حتی در «گل کوچک» هم ببازم ناراحت می‌شوم و دوست دارم همیشه برنده باشم. با اینکه تیم ما تازه به لیگ دسته اول آمده است و در دو هفته شکل گرفت، اما بچه‌ها فعل خواستن را صرف می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته کار در لیگ دسته اول سختی‌های خاص خودش را دارد، چون تیم‌های خیلی خوبی داریم و همه تیم‌ها می‌توانند برابر یکدیگر نتیجه بگیرند. شما همین نماینده ارومیه را نگاه کنید که در هفته‌های بعد نتایج مطلوب‌تری خواهد گرفت. ما اگر بتوانیم طبق برنامه‌های خودمان پیش برویم در بین بالانشین‌ها خواهیم بود.

کاظمی در خصوص بی‌نظمی در لیگ دسته‌اول و اینکه تکلیف برخی از تیم‌ها مشخص نیست، تصریح کرد: این مشکلات باید ۱۲ سال پیش حل می‌شد. هر تیمی مشکل مالی دارد نباید در لیگ دسته اول شرکت کند. در لیگ برتر از ۱۶ تیم ۱۰ تیم مشکل دارند یا در لیگ دسته اول ۱۲ تیم مشکل دارند. این موضوع به بی‌توجهی مسئولان مربوط می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.