مربی تیم فوتبال امید کشورمان برای بررسی جزئیات بیشتر از دیدار دو تیم همگروه ایران، راهی ورزشگاه دیگری شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، برخلاف دو دیدار قبلی ایران مقابل عربستان و کره شمالی که در مرحله گروهی بازی‌های آسیایی برگزار شد، در این مسابقه تعداد هواداران میانمار بیشتر است. برخی از آنها اندونزیایی هستند که با پرچم قرمز در ورزشگاه حاضر شده و تیم میانمار را تشویق می‌کنند. برخی از همراهان تیم امید از جمله ماساژورها نیز در نقش هوادار بازیکنان تیم ایران را تشویق می‌کنند.

*سهراب بختیاری‌زاده، دستیار کرانچار برای ارائه اطلاعات و جزئیات بازی عربستان و کره شمالی که در اول یا دوم شدن در این گروه اهمیت دارد، راهی جابابکا شده تا به صورت آنلاین با نیمکت تیم امید ایران در تماس باشد. شرایط طوری است که تیم دوم این گروه با صعود به مرحله بعدی با بنگلادش دیدار می‌کند، اما تیم اول صعود کننده باید با کره‌جنوبی روبه‌رو شود.

*کرانچار برای اینکه در دیدارهای بعدی دچار مشکل نشود، مهدی خانی، علیرضا آرتا و محمد آقاجانپور را که یک کارته هستند، نیمکت نشین کرده تا مبادا بازی بعدی تیم ملی را از دست بدهند. از میان بازیکنان یک کارته فقط سلطانی‌مهر در ترکیب ثابت حضور دارد.

*بازیکنان دو تیم ساعت ۱۴:۵۰ به وقت محلی برای گرم کردن بدن‌ها وارد زمین مسابقه شدند. بازیکنان ایران با لباس سبز رنگ و بازیکنان میانمار با لباس سرمه‌ای بدن‌های خود را گرم کردند.

*مهدی حسین پور آنالیزور تیم امید با استقرار در طبقه دوم ورزشگاه پاتریوت بازید و تیم را آنالیز می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.