معاون ورزشی باشگاه استقلال به شرایط میزبانی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی خطیر در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره میزبانی جمی‌ها از آبی‌پوشان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: ضمن احترام برای باشگاه پارس جنوبی جم، باید بگویم شرایط میزبانی برای این دیدار اصلا مطلوب و در استانداردهای لیگ برتر نبود. بازی ما انجام شده و به پایان رسیده و استقلال تا فصل آینده به شهر جم سفری نخواهد داشت اما این صحبت ما برای سایر باشگاه‌هایی است که می‌خواهند به شهر جم سفر کنند زیرا به هیچ وجه شرایط میزبانی نزدیک به استانداردهای لیگ برتر هم نیست.

وی افزود: من نمی‌دانم در شهر جم هتل خوب و با امکانات وجود دارد یا خیر. اگر هست که چرا به استقلال ندادند و گفتند تیم باید در عسلویه ساکن شود. اگر هم هتل خوب و مناسب وجود ندارد، که خلاف استانداردهاست. استقلال برای این مسابقه به ناچار در شهر عسلویه ساکن شد. سرمربی استقلال به خاطر احترام به مردم جم و رسانه‌ها، پس از ورود تیم به عسلویه، حدود یک ساعت و نیم با ماشین در راه بود تا برای کنفرانس به شهر جم رسید و یک ساعت و نیم هم در مسیر برگشت بود و طبیعی است که از تیم خود دور بود. سرپرست تیم هم چنین شرایطی برای جلسه هماهنگی داشت.

معاون ورزشی باشگاه استقلال ادامه داد: روز بازی هم تیم استقلال یک ساعت و نیم با اتوبوس در راه بود تا از عسلویه به جم برسد. طبق قانون، همه تیم‌ها یک ساعت و نیم قبل بازی هم باید در رختکن باشند و این یعنی استقلال ۳ ساعت قبل بازی هتل را ترک کرد. یک ساعت و نیم در جاده بودن در هوای گرم و مسیر پر پیچ و خم قبل از بازی، برای هر تیمی مضر است و یک سفر محسوب می‌شود. این شرایط به هیچ وجه مطلوب و استاندارد نیست و تیم‌های میهمان تیم پارس جنوبی از این شرایط گله‌مند هستند. درخواست ما از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال این است که فکری برای این مسئله بکنند. اگر قرار است بازی در شهر جم برگزار شود، پس طبق قانون این شهر باید هتل مناسب و فرودگاه داشته باشد نه این که یک ساعت و نیم با فرودگاه و هتل فاصله داشته باشد. این موضوع برای تیمهای میهمان مشکل آفرین است. ما این صحبت‌ها را قبل از بازی مطرح نکردیم تا در مسابقه اثری نگذارد اما حالا که بازی انجام شده، زمان اعلام این مسائل است و امیدواریم برای حل این مشکلات مهم، تصمیمی اتخاذ شود به طوری که شرایط و امکانات بازی برای دو تیم میزبان و میهمان یکسان باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.