مدافع راست تیم فوتبال پیکان گفت: ما منطقی بازی می‌کنیم و در دیدارهای بیرون از خانه امتیاز گرفتن برای‌مان مهم است.

علی حمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به بازی پیکان برابر گسترش فولاد که با تساوی یک - یک به پایان رسید، گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و در مجموع برتر از حریف بودیم. در نیمه دوم غیر از یک صحنه که در دقیقه ۹۲ رخ داد، آنها کاملاً در زمین خودشان بودند و گلی هم که دریافت کردیم روی یک غفلت بود. گسترش فولاد خیلی خوب دفاع می‌کرد، ولی ما اگر خوش‌شانس بودیم قطعاً می‌توانستیم این بازی را ببریم.

وی در واکنش به انتقادهای صورت گرفته از سبک بازی دفاعی پیکان (بعد از بازی با استقلال و سپاهان) خاطرنشان کرد: هر مربی و هر تیمی شیوه خاصی برای نتیجه گرفتن دارد. قرار نیست ما با سبکی که جلوی گسترش فولاد بازی کردیم، در بازی با استقلال یا سپاهان هم به میدان برویم، در ضمن بازی‌های بیرون از خانه نیز شرایط خاص خودش را دارد. بسیاری از تیم‌ها در بازی‌های بیرون از خانه دنبال گرفتن حداقل و سپس حداکثر امتیاز هستند.

مدافع راست تیم فوتبال پیکان در خاتمه تصریح کرد: امتیاز گرفتن و بازی کردن با سپاهان و استقلال در زمین خودشان آسان نیست و حتماً تیم‌های دیگر در زمین این تیم‌ها با مشکل مواجه خواهند شد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های بیرون از خانه اول گل نخوریم و این تاکتیک ایرادی ندارد. پیکان در این چهار بازی نشان داد که منطقی بازی می‌کند و اینکه می‌تواند در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.