مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: نمی‌دانم&#۱۶۰;چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می‌کند&#۱۶۰;&#۱۶۰;و اجازه تغییر نام تیم فوتبال‌مان را&#۱۶۰;در&#۱۶۰; لیگ برتر نمی‌دهد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره نتایج گسترش فولاد در ۴ هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در ۴ دیدار ابتدایی که در لیگ هجدهم برگزار کردیم مشکل بدنی داشتیم. در دقایق پایانی بازی‌های‌مان گل دریافت کردیم که این نشان می‌دهد که در اواخر بازی بازیکنان از لحاظ بدنی و تمرکز دچار مشکل می‌شوند. از اواخر فصل گذشته با این مشکل مواجه بودیم و انشاءالله به زودی رفع می‌شود تا بتوانیم اولین پیروزی‌مان را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تغییر نام این باشگاه به کجا رسید؟ گفت: نمی‌دانیم دیگر چه کاری را باید انجام دهیم تا بتوانیم اسم تیم را تغییر دهیم. اسم شرکت خود را به صورت قانونی تغییر دادیم و تیم ما باید با نام تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مسابقات شرکت کند. در واقع دیگر تیمی به نام گسترش فولاد وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره این موضوع که سازمان لیگ عنوان کرده هنوز نامه رسمی جهت تغییر نام این باشگاه به دست‌شان نرسیده است، عنوان کرد: دروغ می‌گویند. ما به صورت رسمی ده‌ها بار به سازمان لیگ و شخص آقای بهاروند نامه زدیم و این موضوع را اعلام کردیم. نمی‌دانم چرا سازمان لیگ برای تغییر نام باشگاه مقاومت می‌کند و اجازه تغییر نام تیم فوتبال‌مان را در لیگ برتر نمی‌دهد.

نصیرزاده درباره پرداخت بدهی باشگاه استقلال عنوان کرد: دیگر هیچ صحبتی با مسئولان باشگاه استقلال انجام ندادیم و این موضوع را در کمیته تعیین وضعیت پیگیری خواهیم کرد. هنوز چک آخر استقلالی‌ها در مورد انتقال شجاعیان به این باشگاه پرداخت نشده و ما به پولمان نرسیدیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.