سرمربی رئال مادرید از ستاره ولزی تیمش تمجید خاصی به عمل آورد و بر آشنایی بر سیستم بازی حریف مردانش در سوپرجام اروپا تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خولن لوپتگی در آستانه اولین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی رئال مادرید که فردا شب (چهارشنبه) در سوپرجام اروپا مقابل اتلتیکومادرید در شهر تالین استونی برگزار می‌شود، بر اهمیت گرث بیل برای کهکشانی‌ها پس از وداع کریستانو رونالدو از این تیم تأکید کرد.

لوپتگی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: بیل بازیکنی است که ما دوستش داریم. او مدت زیادی است که اینجا بازی می‌کند و سخت هم تمرین کرده است. بیل انگیزه دارد و برای ما بازیکن مهمی است، بازیکنی که تشکیل دهنده بخشی از تیم ماست و چیزی هم که برای ما اهمیت دارد، تیم است. ما به بازیکنان بزرگی مانند او نیاز داریم و من از عملکرد و رویکرد او بسیار راضی‌ام. ما بازیکنی داریم که از هر لحاظ ابرحرفه‌ای است، کسی که با انگیزه یک بازیکن تازه‌وارد کنار ما تمرین و کمک‌های خارق‌العاده‌‌ای می‌کند. با این حال من نمی‌خواهم که تیمم به یک یا دو بازیکن خاص متکی باشد. برای من کار تیمی در اولویت است و به بیل هم کمک می‌کنیم که فصل فوق‌العاده‌ای داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا درباره حریف تیمش اتلتیکومادرید هم گفت: اتلتیکو تیمی بزرگ با کلی بازیکن ملی‌پوش است و من کاملاً می‌دانم که برنامه این تیم و چیزی که سرمربی‌ آن از بازیکنانش می‌خواهد چیست. آنها در سطحی بالا بازی می‌کنند و به همین دلیل فکر می‌کنم که ما باید با حداکثر توان‌مان مقابل این تیم بازی کنیم. انتظار یک بازی فیزیکی و تاکتیکی را از دو تیم دارم و فکر می‌کنم باید هرچه در چنته داریم رو کنیم تا این تیم را شکست دهیم. با همه این حرف‌ها من ذهنیت مثبتی نسبت به تیمم دارم و خوشبین هستم چون ما بازیکنانی بزرگ داریم و برای مقابل با برخی تیم‌های خاص آماده‌ایم.

لوپتگی سپس به سؤالی درباره میراثی که سرمربی قبلی رئال مادرید زین‌الدین زیدان با کسب سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم به یادگار گذاشت و اینکه آیا او از پس ادامه این روند برخواهد آمد پاسخ داد.

او عنوان کرد: زیدان فوق‌العاده بود و دستاورهای فوق‌العاده‌ای هم داشت. چیزهایی که او کسب کرد اما مربوط به گذشته است و ما می‌خواهیم با نگاه به آینده و نه گذشته، به غنی‌کردن تاریخچه باشگاه ادامه دهیم. بردن تمام جام‌ها مهم است و ما تلاش می‌کنیم این کار را انجام دهیم.

لوپتگی در پایان به این سؤال که از میان کیلور ناواس و تیبو کورتوا کدامیک دروازه‌بان رئال مادرید در سوپرجام اروپا خواهند بود اینگونه جواب داد: من می‌دانم کدام یک از آنها بازی خواهند کرد و گزینه‌ام را هم انتخاب کرده‌ام اما به شما نخواهم گفت. اتلتیکومادرید هم احتمالاً چنین چیزی را فاش نمی‌کند.

رئال مادرید به عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب (چهارشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران به مصاف اتلتیکومادرید قهرمان لیگ اروپا می‌رود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.