کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پیامی انتصاب بل حسن ملوچه به عنوان مشاور فنی فیفا را تبریک گفت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت با ارسال نامه ای به بل حسن ملوچه انتصاب وی را به عنوان مشاور فنی فیفا تبریک گفت.

در این نامه آمده است:

با کمال مسرت متوجه شدیم که شما به عنوان مشاور فنی فیفا انتخاب شده اید. مطمئن هستیم که مهارت و تجربیات بی شمار شما به انجام وظایف به بهترین نحو کمک خواهد کرد تا فدراسیون های فیفا در منطقه غرب و مرکزی  آسیا را برای رسیدن به اهدافشان در حوزه فنی و بالاخص پروژه های مالی حمایت خواهید کرد. 

نیاز به ذکر است نیست که جمهوری اسلامی ایران با نهایت افتخار آمادگی خود را برای توسعه هر چه بیشتر و همکاری اش با دپارتمان توسعه فنی فیفا اعلام می کند.

بار دیگر تبریکات صمیمانه برای انتصاب خود پذیرا باشید. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.