کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) اعلام کرد نمونه‌گیری‌های هدفمند در لیگ برتر فوتبال افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دکتر غلامرضا نوروزی در مورد تداوم انجام نمونه‌گیری‌های دوپینگ و برنامه‌های آموزشی با موضوع مبارزه با دوپینگ گفت: براساس جلسات برگزار شده بین کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) و هماهنگی به عمل آمده، روند انجام نمونه‌گیری‌های دوپینگ همانند سال‌های گذشته با قدرت و دقت هر چه بیشتر اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا قبل از شروع فصل مسابقات لیگ برتر نمونه‌گیری‌های خارج از مسابقه براساس سیاست انتخاب تیم‌ها (تصادفی و هدفمند) انجام شد. همچنین با قدرت در تمام مسابقات لیگ‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان این امر مهم با قدرت و دقیق در حال انجام است.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در پایان اظهار داشت: همین روند در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر ادامه خواهد یافت و براساس تجربیات به دست آمده نمونه‌گیری‌های هدفمند از تیم‌ها افزایش خواهد یافت. همچنین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ و کمیته پزشکی فدراسیون آمادگی خود را جهت برگزاری آموزش‌های مبارزه با دوپینگ برای باشگاه‌ها در هر زمان و هر مکان اعلام می‌دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.