مربی تیم فوتبال امید معتقد است دیدارهای تدارکاتی برابر تیم زیر ۲۳ سال عراق باعث شد ملی پوشان به هماهنگی بالایی برسند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال, سهراب بختیاری زاده درباره دو دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران برابر تیم زیر ۲۳ سال عراق گفت: از برگزاری اردو و بازی دوستانه در عراق چند هدف داشتیم. اولین هدف‌مان شناسایی ضعف و قوت تیم و محک زدن بازیکنان از لحاظ نظم و انضباط تیمی، فنی و اجرای برنامه‌های تمرینی که در اردو های گذشته داشتیم، بود.

وی ادامه داد: در بازی اول برابر عراق به دلیل تعویض و محک زدن بازیکنان، به فکر کسب نتیجه نبودیم و فقط هدف‌مان ارزیابی بازیکنان بود. در بازی دوم با هدف انجام یک بازی خوب و کسب نتیجه به میدان رفتیم که خوشبختانه در این دو بازی به اهداف‌مان رسیدیم. در مجموع امکانات خوبی در اختیارمان قرار داشت و توانستیم علاوه بر بازی‌های تدارکاتی، تمرینات خوبی را برای هماهنگی هرچه بیشتر تیم پشت سر بگذاریم.

مربی تیم فوتبال امید عنوان کرد: قرار است به چین اعزام شویم و یک دیدار تدارکاتی نیز با تیم امید این کشور انجام دهیم. هرچقدر بازی‌های تدارکاتی داشته باشیم بازیکنان آماده‌تر خواهند شد و در مسابقات جاکارتا عملکرد بهتری خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: بها دادن به بازیکنان امید بدون شک آینده فوتبال ایران را تامین می‌کند من از رسانه‌ها و مسئولین ورزش می‌خواهم که به این تیم بها دهند تا با حمایت‌های بیش از پیش مسئولین بتوانیم آینده خوبی برای فوتبال ایران رقم بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.