تیم ملی برزیل با شکست مکزیک راهی مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه مرحله یکهشتم نهایی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و در اولین بازی روز دوشنبه، تیم هایبرزیل و مکزیک در شهر سامارا به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲-۰برزیلی ها خاتمه یافت.

برزیل تحت تاثیر حذف بزرگانی نظیر آرژانتین،پرتغالو اسپانیا بازی را محتاطانه آغاز کرد و زیاد به آب و آتش نزد. مکزیک هم که تاکتیکدفاع و ضد حمله را در دستور کارش قرار داده بود، در نیمه اول به خوبی توانست ازدروازه اش محافظت کند و معدود ضربات برزیلی ها هم با واکنش های به موقع اوچوا راهبه جایی نبرد.

نیمه دوم اما با برتری سلسائو آغاز شد و شاگردانتیته توانستند در دقیقه ۵۱ به گل برتری برسند. نیمار با حرکتی زیبا دفاع مکزیک رابه هم ریخت و در ادامه توپ را به ویلیان رساند و این هافبک سیاه پوست با پاسی عالییک بار دیگر توپ را به نیمار رساند تا شماره ۱۰ زردپوشان دروازه خالی را به راحتیباز کند.

در ادامه برزیل توانست بازی را به خوبی اداره کند ومکزیک که در دقایق پایانی بی محابا جلو کشیده بود، در دقیقه ۸۹ اسیر ضد حمله برقآسای برزیلی ها شد و روبرتو فرمینیو توانست روی پاس نیمار اختلاف را به دو گلبرساند تا پر افتخار ترین تیم جهان با عبور از سد مکزیک، در انتظار برنده دیداربلژیک و ژاپن در یک چهارم نهایی باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.