کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

ولادیمیر پتکوویچ امیدوار است سوئیس در بازی با سوئد به اندازه ۳ بازی مرحله گروهی به دردسر بیفتد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی صرب تیم ملی سوئیس در کنفرانس خبری پیش از بازی با سوئد در مرحله یک‌هشتم‌نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ ابراز امیدواری کرد مردانش مانند ۳ بازی مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ به دردسر نیفتند. او گفت: در ۳ بازی اول خودمان در این جام دردسرهای زیادی نصیب بردیم اما بازی فردا حکایت متفاوتی دارد و قرار است با تمام قدرت راهی میدان شویم. باید از شروع رقابت، کنترل توپ و میدان را در اختیار بگیریم. مانند هوادارانی که برای تماشای بازی ما به سن‌پترزبورگ آمده‌اند، گرسنه و مشتاق پیروزی هستیم.

پتکوویچ با اشاره به سبک بازی ۲ تیم افزود: امیدوارم در پایان بازی بتوانیم به شخصیت و اقتدار سوئیس بیفزاییم. من به آینده تیمم خوشبین هستم. سوئد سبکی متفاوت از ما دارد اما می‌دانیم از چه راهی به آن‌ها ضربه بزنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.