۴۵ دقیقه نخست جدال تیم پرستاره روبرتو مارتینس و حریف آفریقایی‌اش با پیروزی نماینده اروپا خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز روز دهم از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز (شنبه) از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران در گروه G، تیم‌های ملی بلژیک و تونس در ورزشگاه اسپارتاک مسکو به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک به سود بلژیک خاتمه یافت.

گل‌های این بازی را ادن ازار در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی و روملو لوکاکو در دقایق ۱۶ و ۴۶ برای بلژیک و برون در دقیقه ۱۸ برای تونس به ثمر رساندند.

در این بازی که برتری آماری در موقعیت‌های گلزنی و مالکیت توپ به سود بلژیکی‌ها بود، آنها شروعی طوفانی داشتند و خیلی زود به لطف یک تصمیم مشکوک از سوی داور آمریکایی مسابقه جایر ماروفو که کمک داور ویدئویی (VAR) هم آن را تأیید کرد یک ضربه پنالتی دریافت کردند که ازار آن را به گل تبدیل کرد. ۱۰ دقیقه پس از او لوکاکو با پاسی از دریس مرتنس اختلاف را به دو گل افزایش داد و خودش را در این جام سه گله کرد. دو دقیقه بعد اما تونس در یک ضربه شروع مجدد و با ضربه سر برون یکی از دو گل خورده را جبران کرد.

اواخر نیمه اول بار دیگر این بلژیک و لوکاکو بودند که با یک گل دیگر رویای صعودشان را پررنگ‌تر کردند. لوکاکو با این گل به رونالدوی ۴ گله در صدر جدول بهترین گلزنان جام پیوست.

به این ترتیب برای اولین بار در تاریخ جام جهانی هیچ یک از ۲۷ بازی نخست جام بدون گل نخواهد بود. رکورد قبلی ۲۶ بازی در جام جهانی ۱۹۵۴ بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.